Sari la conținut

Gara Mărășești, ca după război și în 2015

Contactat de reporterii Digi 24, proprietarul gării a declarat că la sfârşitul acestei luni are loc licitaţia pentru lucrările de consolidare a gării.

Dacă nu duce la îndeplinire obligaţiile prevăzute de lege, Compania Naţionala de Căi Ferate S.A. - sucursala CF Galaţi riscă amendă contravenţională între 4.000 şi 8.000 de lei. Gara Mărăşeşti este unul din capetele primei linii de cale ferată proiectată şi construită exclusiv de ingineri români în anul 1881 între Buzău şi oraşul unde s-a strigat „Pe aici nu se trece".

Din 1991 de când a fost declarată monument istoric nu s-a mai făcut nicio investiţie. Acum, cea mai mare problemă a clădirii o reprezintă acoperişul degradat din cauza căruia se produc infiltraţii în tavan şi pereţi. Tecuiala este căzută, burlanele pentru scurgerea apei sunt înfundate, tâmplăria este distrusă, iar la câteva dintre ferestrele gării lipsesc geamurile.