Sari la conținut

Poliţistul lovit de milionarul turc anchetase sute de dosare penale pentru alcool la volan

În momentul accidentului, şoferul turc trecuse deja, fără să oprească, de un prim filtru al Poliţiei Rutiere. Minutele de urmărire au fost povestite de colegii agentului care se luptă acum să supravieţuiască.

Cine este omul de afaceri care l-a accidentat grav pe polițistul de la Rutieră

Rep.: Ce ai simţit atunci când ţi-ai văzut colegul la pământ?

Poliţist: Teamă!

Sunt primele cuvinte care îi vin în minte lui Daniel, partenerul de patrulă al agentului rănit. În noaptea de sâmbătă spre duminică se întâlniseră amândoi şi urmau să facă ce ştiau mai bine, să-i urmărească pe şoferii care urcau băuţi la volan.

Daniel Catrinei: „Trebuia să fie o razie normală”.

Nici el şi nici mai ales agentul Gheorghe Ionescu nu aveau să ştie ce va urma. Şoferul turc gonea pe străzile din nordul Bucureştiului. S-a apropiat de un prim filtru al poliţiei, lângă Ambasada Chinei. Aici i s-a făcut semn să tragă pe dreapta, dar Abdulah Ataş nu i-a ascultat pe poliţişti, care i-au dat maşina în urmărire. La nici un kilometru distanţă, agenţi dintr-un alt filtru amplasat în zonă s-au pregătit să-l oprească. Printre ei şi Gheorghe Ionescu, care a fost luat pe capota maşinii şi târât 350 de metri, spun anchetatorii.

Agentul rutier rănit grav era unul dintre cei mai respectaţi din Brigada Rutieră a Capitalei. Era poreclit „Dulăul”.

Daniel Catrinei: „Avea nas pentru cei care urcau băuţi, îi simţea imediat”.

În urmă cu doi ani, Gheorghe Ionescu ancheta cel mai mare număr de dosare penale pentru alcool la volan. Peste 500 la număr. Ironia sorţii a făcut ca tocmai un şofer beat să-i aducă această nenorocire. Acum este în stare critică pe patul de spital, operat de 3 ori de medici. Suspectul principal, şoferul turc, este de ieri arestat în spitalul penitenciar Rahova.

Procurorii continuă audierile colegilor agentului rănit. Îl acuză pe şoferul turc de tentativă de omor. Abdulah Ataş riscă să stea după gratii pentru următorii 25 de ani.