O companie din China îi pune pe angajați să alerge 100 de kilometri în fiecare lună ca să primească bonusul de final de an

Data publicării:
O femeie din Asia aleargă în parc
Angajații companiei ar trebui să alerge peste 3 kilometri pe zi ca să primească bonusul cel mai mare la final de an. Foto: Profimedia Images

O companie producătoare de hârtie din Guangdong, China, vrea ca angajații ei să alerge pentru bonusurile lor – la propriu. Președintele companiei Guangdong Dongpo Paper, Lin Zhiyong, a declarat luna aceasta pentru ziarul Guangzhou Daily că bonusurile angajaților vor fi determinate de numărul de kilometri pe care îi aleargă în fiecare lună, potrivit Insider.

Angajații companiei trebuie să alerge 100 de kilometri în fiecare lună ca să primească un bonus la sfârșit de an echivalent cu 130% din salariul lunar. Aceștia pot opta și pentru un bonus puțin mai mic, egal cu salariul pe o lună, dacă aleargă 50 de kilometri în fiecare lună.

Alergătorii cei mai înrăiți se pot alege cu o pereche gratis de adidași de alergat dacă aleargă 50 de kilometri în fiecare lună timp de șase luni la rând. Pentru cei care nu reușesc să alerge decât 30 de kilometri pe lună, bonusul de la sfârșit de an va fi de doar 30% din salariul lunar.

„Întreprinderea mea poate să reziste numai dacă angajații mei sunt sănătoși”, a spus Lin, care susține că a escaladat muntele Everest de două ori.

„Nu doar că avem ocazia să ne menținem în formă, suntem și plătiți pentru asta. Împușcăm doi iepuri dintr-un foc”, a spus unul dintre cei aproximativ 100 de angajați ai companiei.

Inițiativa nu a fost primită la fel de bine, însă, de utilizatorii rețelei sociale Weibo din China. „Ar trebui să alergi 3 kilometri pe zi ca să atingi ținta lunară de 100 de kilometri. Așadar compania vrea ca angajații ei să fie sportivi de atletism?” a scris o persoană.

„Aceste cerințe ar fi considerate excesive chiar și pentru elevi școlilor sportive. Le va rănii genunchii. În funcție de vârstă și de forma fizică, le-ar putea provoca și un stop cardiac”, a scris un alt utilizator de Weibo.

Alții au considerat că afacerea lui Lin se va prăbuși din cauza acestei practici neobișnuite. „Toată lumea, vă rog să fiți atenți la viitorul acestei companii. Cred că va falimenta în următorii cinci ani.”

Editor : Raul Nețoiu

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri