Sari la conținut
News Alert

Intel și Fossil vor dezolta împreună ceasuri inteligente

Anul trecut, Samsung acaparase deja 70% din piaţă şi la începutul lui 2014 Galaxy Gear vindea de două ori mai mult decât în 2013. Însă există şi consumatori pentru care ceasurile inteligente arată a calculator de mână, iar nevoile acestora încă nu sunt suplinite de produsele deja lansate.

Aceste schimbări de design ar putea veni tocmai de la producătorii de ceasuri cu tradiţie.

Însă, cei de la Intel nu sunt primii care au realizat că succesul în piaţa ceasurilor inteligente ar putea fi foarte legat de aspectul produsului. LG a lucrat cu Prada la design, iar Samsung a apelat la Swarovski pentru o versiune opulentă a lui Galaxy Gear. Şi Google a simţit pe propria piele că piaţa încă nu e pregătită pentru produse care arată foarte high-tech. După ce mulţi utilizatori au ajuns la concluzia că Google Glass arată a ochelari rupţi din Star Trek, americanii au decis să lucreze cu Ray Ban la un design ceva mai pământean.