Sari la conținut

YouTube ar putea deveni în curând o rețea socială asemănătoare cu Facebook și Twitter

YouTube ar putea deveni o reţea socială cu o funcţionalitate mai apropiată de Facebook şi Twitter, în care şi-ar putea face loc şi alte tipuri de conţinut, pe lângă video, potrivit News.ro.

2012 Consumer Electronics Show Showcases Latest Technology Innovations

FOTO: Gulliver/ Getty Images

YouTube este de departe cea mai mare reţea socială când vine vorba de video, însă Google ar putea permite în curând creatorilor de conţinut să posteze şi alte materiale.

Informaţia este vehiculată de Venture Beat, care susţine că lucrează în prezent la un proiect ce poartă numele intern de cod Backstage. Acesta ar urma să faciliteze postarea de text, poze şi sondaje pe canalele de YouTube, alături de clasicul conţinut video.

Conţinutul divers pe care proiectul Backstage îl va aduce pentru YouTube ar urma să poată fi publicat automat şi pe alte reţele sociale, precum Facebook şi Twitter, într-un mod similar exportării pozelor de pe Instagram pe alte reţele sociale.

În acest fel, YouTube ar putea atrage şi oameni care nu se ocupă neapărat cu crearea de conţinut video, crescându-şi baza de utilizatori înregistraţi.

Pe de altă parte, noile facilităţi ar putea veni ca un serviciu nou dedicat creatorilor de conţinut, într-o încercare de a-i convinge să nu migreze pe Facebook, în momentul în care compania lui Mark Zuckerberg va începe să recompenseze financiar utilizatorii care postează clipuri video originale.

Abordarea celor de la Google este diametral opusă strategiei Facebook. Într-o competiţie în care se pune din ce în ce mai mult accent pe video, Facebook are o bază de peste 1,7 miliarde de utilizatori activi lunari pe care încearcă să-i convingă să posteze cât mai mult video. YouTube, de cealaltă parte, face trecerea în sens invers, de la video la alte tipuri de conţinut.

Noile facilităţi ar putea fi lansate pentru un număr restrâns de canale de YouTube chiar în toamna acestui an.