Sari la conținut

13 multinaţionale au participat la un târg de slujbe pentru studenţi, organizat de Universitatea din Oradea

Câteva zeci de tineri au trecut pe la standurile marilor companii interesaţi să afle care sunt cerinţele potenţialor angajatori şi ce şanse au să-şi găsească locuri de muncă după absolvire.

"Încerc să studiez piaţa, să mă uit, să văd ce se caută."

"Pentru mine este foarte important acest târg de joburi. Apuc să cunosc tot mai mulţi antreprenori, să văd ce au nevoie de la mine ca să ştiu pentru ce să mă pregătesc în viitor."

Tinerii trebuie să cunoască cel puţin o limbă străină şi să fie dispuşi să participe la training-uri. În schimb, se oferă salarizare corespunzătoare şi condiţii foarte bune de muncă.

"Noi considerăm faptul că un tânăr student este foarte receptiv şi poate să înveţe foarte uşor. Îi atragem cu o ofertă interesantă atât pe plan profesional, cât şi pe plan materia", explică Mihai Binşelan, administratorul unei firme.

"Căutăm persoane care vorbesc limba italiană la un nivel avansat, organizăm şi un training, e o perioadă de formare. Căutăm persoane care au abilităţi de comunicare", a transmis Andreea Marc, office manager.

13 multinaţionale au participat la târgul locurilor de muncă cu o ofertă în domenii precum IT, inginerie, componente electronice sau sisteme de alarme şi protecţie. Evenimentul, aflat la cea de-a şaptea ediţie, a reuşit să atragă de la an la an tot mai multe firme interesate să vină cu oferte pentru studenţii dornici să testeze piaţa muncii.

"Acest eveniment este privit din ce în ce mai bine datorită faptului că numărul de studenţi creşte de la an la an şi sunt din ce în ce mai interesaţi, iar din partea companiilor acestea vin în număr mare cu o gamă mult mai largă de domenii şi de joburi", a observat Gheorghe Daniel Raţ, organizator.

Evenimentul a fost organizat de Universitatea din Oradea, prin Centrul de Consiliere şi Servicii privind Cariera, în parteneriat cu o asociaţie studenţească.

Reporter: Anca Deac
Operator: Constantin Gheorghiţă