Sari la conținut

Call-center cu informații despre asigurări, burse de valori și pensii private

Autoritatea de Supraveghere Financiară şi-a deschis un call-center, care oferă informaţii gratuite românilor despre asigurări, burse sau pensii private.

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a deschis un call-center nou, care oferă celor interesaţi, în mod gratuit, informaţii despre domeniile reglementate de autoritate - asigurări, pensii private şi piaţă de capital, în principal, potrivit unui comunicat de presă.

"Acest sistem va optimiza timpul de aşteptare al consumatorului, va prioritiza apelul în funcţie de zona de interes şi va oferi un acces facil la informaţii", susţine autoritatea, într-un comunicat. 

Astfel, persoanele care apelează numărul de telefon gratuit TelVerde 0800 825 627 vor fi rutate către una dintre cele şase linii predefinite: Asigurări – tasta 1; Pensii – tasta 2; Piața de capital – tasta 3; Alte informații – tasta 4; Abuz de piață – tasta 5; Engleză –  tasta 6.

La atingerea numărului maxim de apeluri aferente unei linii, apelantul va fi redirecționat către celelalte linii libere, în funcție de nivelul de competenţă al specialiştilor care lucrează în call-center.

În cazul în care toţi operatorii sunt ocupați, apelantul rămâne în aşteptare până când unul dintre specialiştii, care deţin competenţa adecvată pentru tipul apelului, devine disponibil. În cazul în care un cetăţean revine cu apel în call-center pentru informaţii suplimentare legate de o petiţie înregistrată anterior, orice operator are posibilitarea transferului/redirecţionării apelului către operatorul responsabil de petiţie.