Apel al operatorilor de telefonie ca personalul tehnic să fie inclus în a doua etapă de vaccinare anti-COVID
Operatorii de telefonie mobilă și internet cer Guvernului un răspuns favorabil la solicitarea de a include personalul tehnic în a doua etapă de vaccinare anti-COVID. Asociația Operatorilor Mobili din România amintește că echipele tehnice asigură servicii esențiale de instalare și mentenanță pentru comunicații electronice și intră zilnic în contact cu numeroase persoane.
Sindicaliștii protestează împotriva taxelor mari pe salarii
Gramaj mai mic, preț la fel de mare. Fenomenul scumpirilor mascate a luat amploare
Caz șocant în Gorj. Un copil ar fi fost vândut în Germania pentru 8.000 de lei
Ciolacu negociază vânzarea de acțiuni TAROM la companii din Qatar și EAU
Dăianu avertizează Guvernul: Sper să nu ajungem să plătim taxa prin inflație
Boloș se scuză pentru deficitul bugetar prin cheltuielile cu investițiile. Dăianu: „E o nerozie”
Un frizer fost consilier local PNL a fost numit șef la Jocuri de Noroc
Guvernul va renunța treptat la programul Rabla Clasic
Cum au crescut acțiunile companiei Gabriel Resources
Un prim argument care se regăsește în scrisoarea transmisă Guvernului de Asociația Operatorilor Mobili este că serviciile de telefonie deservesc nu numai populația, ci și instituțiile, inclusiv cele care gestionează campania națională de vaccinare.
Angajații operatorilor sunt cei care se ocupă de infrastructura operatorilor de telefonie pe care sunt bazate serviciul de urgență 112 și serviciul RO-Alert. Tot servicii de telefonie sunt utilizate și pentru programarea la vaccinare.
Importanța telefoniei mobile:
-serviciul de urgență 112
-serviciul RO-Alert
-programare la vaccinare prin telefon
-comunicarea între persoanele aflate în izolare
-comunicarea cu medicii de familie
-comunicarea cu autoritățile
Personalul tehnic se ocupă și de gestionarea serviciului de acces la internet, esențial pentru programarea la vaccinare, depunerea declarațiilor fiscale, plata taxelor și impozitelor, școală online sau telemunca atât de răspândită, printre altele.
Importanța serviciilor de internet:
-programare online pentru vaccinare
-școala online
-teleconferințe / videoconferințe între oficialii guvernamentali
-plata impozitelor
-plata la comercianți prin POS
-comenzile online
-telemuncă
Scrisoarea înaintată Executivului amintește și că personalul tehnic, dar și cel care lucrează în casierii intră zilnic în contact cu numeroase persoane, atât în casele oamenilor, în instituții sau în centrele de vânzare. Iar prin prisma importanței serviciilor pe care le aduc, ar trebui incluși în categoria lucrătorilor esențiali. Este vorba despre echipele tehnice care asigură instalarea rețelelor de comunicații.
Atribuțiile personalului tehnic:
-asigură instalarea rețelelor
-asigură funcționarea corectă a serviciilor
-intră în contact cu oamenii, chiar în casele lor.
Editor : G.C.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News