Live

Apel al operatorilor de telefonie ca personalul tehnic să fie inclus în a doua etapă de vaccinare anti-COVID

Data publicării:
Vaccin împotriva COVID-19 Foto: GettyImages

Operatorii de telefonie mobilă și internet cer Guvernului un răspuns favorabil la solicitarea de a include personalul tehnic în a doua etapă de vaccinare anti-COVID. Asociația Operatorilor Mobili din România amintește că echipele tehnice asigură servicii esențiale de instalare și mentenanță pentru comunicații electronice și intră zilnic în contact cu numeroase persoane.

Un prim argument care se regăsește în scrisoarea transmisă Guvernului de Asociația Operatorilor Mobili este că serviciile de telefonie deservesc nu numai populația, ci și instituțiile, inclusiv cele care gestionează campania națională de vaccinare.

Angajații operatorilor sunt cei care se ocupă de infrastructura operatorilor de telefonie pe care sunt bazate serviciul de urgență 112 și serviciul RO-Alert. Tot servicii de telefonie sunt utilizate și pentru programarea la vaccinare.

Importanța telefoniei mobile:
-serviciul de urgență 112
-serviciul RO-Alert
-programare la vaccinare prin telefon
-comunicarea între persoanele aflate în izolare
-comunicarea cu medicii de familie
-comunicarea cu autoritățile

Personalul tehnic se ocupă și de gestionarea serviciului de acces la internet, esențial pentru programarea la vaccinare, depunerea declarațiilor fiscale, plata taxelor și impozitelor, școală online sau telemunca atât de răspândită, printre altele.

Importanța serviciilor de internet:
-programare online pentru vaccinare
-școala online
-teleconferințe / videoconferințe între oficialii guvernamentali
-plata impozitelor
-plata la comercianți prin POS
-comenzile online
-telemuncă

Scrisoarea înaintată Executivului amintește și că personalul tehnic, dar și cel care lucrează în casierii intră zilnic în contact cu numeroase persoane, atât în casele oamenilor, în instituții sau în centrele de vânzare. Iar prin prisma importanței serviciilor pe care le aduc, ar trebui incluși în categoria lucrătorilor esențiali. Este vorba despre echipele tehnice care asigură instalarea rețelelor de comunicații.

Atribuțiile personalului tehnic:

-asigură instalarea rețelelor
-asigură funcționarea corectă a serviciilor
-intră în contact cu oamenii, chiar în casele lor.

Editor : G.C.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

Nota surprinzătoare primită de Radu Drăgușin după ce a jucat 103 de minute în ultimul meci al sezonului pentru Tottenham

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Nou sistem informatic la Casa Națională de Pensii. Cu aplicaţia „e-Talon”, cuponul de pensie va fi emis automat în format electronic

Extremistul olandez Geert Wilders anunță că a obținut un acord pentru o coaliție de guvernare, după șase luni de negocieri

Isărescu: Corecțiile fiscale nu-s ușoare. Când eram premier, cei de la MAI m-au întrebat: "Vreţi să alergăm după hoţi pe jos?"

Marcel Ciolacu va discuta cu salariaţii din Guvern care protestează: Am să fac un teambuilding ca să ne cunoaştem mai bine

Partenerii noștri