Ancheta de la Caracal. Aplicația care ar fi adus imediat cazul Alexandrei în atenția conducerii Poliției nu funcționa
Toată conducerea Poliției Române și a Ministerului de Interne ar fi putut afla în timp real că în județul Olt, în Caracal, o fată este răpită și violată. Informația apare în raportul MAI realizat de Corpul de Control. Nu a fost posibil pentru că o aplicație care permite comunicarea între structurile de poliție nu funcționa.
O melodie de propagandă lansată de Kim Jong Un a devenit virală pe TikTok
Un avion rusesc și unul american, filmate deasupra Strâmtorii Bering
Șofer filmat pe contrasens pe autostrada Sibiu-Cluj
Un român ascuns în Italia a fost dat de gol de soție
Dezastru în Europa, unde sunt coduri portocalii de furtuni
Geoană, despre anunțurile lui Macron
Ambasadorul Canadei: România nu trebuie să se considere o țară mică în fața unei amenințări mari
Digistoria – cele mai importante evenimente petrecute pe 3 mai
Nicușor Dan nu vrea să aibă o dezbatere cu Sebastian Burduja
Sistemul Informatic de Management Integrat al Evenimentelor de Ordine Publică este o aplicație care permite ca, în timp real, în momentul în care este semnalată o faptă gravă la 112, informația să ajungă la structurile de conducere ale Poliției Române și, inclusiv, la Ministerul de Interne.
Astfel că, dacă această aplicație ar fi funcționat, în momentul în care Alexandra Măceșanu a sunat la 112 pentru a cere ajutor, informația ar fi ajuns în timp real la conducerea Poliției Române și la Ministerul de Interne. Însă, în raportul efectuat de Corpul de Control al Ministerului de Interne scrie că această aplicație nu funcționa în ziua în care tânăra a sunat la 112. Cei de la Poliția Caracal știau de faptul că această aplicație nu funcționează și au „transmis telefonic la eșaloanele superioare”. În raport, nu se specifică la cât timp a fost făcut acest apel și cine a fost anunțat de răpirea din Caracal
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News