Live

Alianța pe care o face Carrefour pentru a face față concurenței

Data publicării:

Francezii de la Carrefour şi rivalii britanici de la Tesco anunţă crearea unei alianţe globale de achiziţii pe termen lung. O alianţă strategică, întinsă pe trei ani, prin care cei doi retaileri europeni caută să-şi reducă din costuri şi să ţină piept concurenţie venite din online, în special din partea gigantului american Amazon.

Acordul dintre Carrefour şi Tesco va acoperi relaţiile strategice cu furnizorii cum ar fi serviciile de marketing, colectarea datelor şi achiziţionarea comună a produselor propriilor branduri. Cele două companii afirmă că această strategie va aduce o ofertă mai diversificată pe rafturi şi chiar preţuri mai mici pentru clienţi.

Această alianţă e, mai degrabă, un câştig pentru britanici: Tesco a înregistrat în vânzări de 67 de miliarde de dolari, în vreme ce Carrefour a depăşit în Europa 102 miliarde de dolari.

Acordul cu Tesco exclude afacerile francezilor din China şi Polonia.

Înainte de a anunţa această alianţă, Carrefour susţinea că vrea să-şi sporească prezenţa în online. Are un parteneriat cu Google pentru a-şi majora afacerile online pe piaţa din Franţa. Fără o prezenţă în online şi în lipsa altor strategii, retailerii clasici pierd teren. Nu au nicio şansă să supravieţuiască.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Un cuplu și-a expediat din greșeală pisica într-un colet de retur. Animalul a ajuns acasă șase zile mai târziu

Google a concediat 28 de angajați care au protestat împotriva unui contract de 1,2 miliarde de dolari cu Israelul 

Creşterea economică din Asia de Est şi Pacific este mai mare decât în restul lumii, dar China o încetineşte (Banca Mondială)

Raoni Metuktire, căpetenia indigenilor Kayapo din Brazilia, a fost decorat de Macron. Ceremonia a avut loc în pădure, pe insula Combu

Partenerii noștri