Live

Măsura radicală prin care o bancă a sancționat Facebook

Data publicării:

Instituția de credit acuză Facebook că nu acționează în mod etic.

UniCredit SpA a oprit folosirea Facebook pentru reclamă şi campanii de marketing şi nu îşi va schimba decizia până când reţeaua de socializare nu-şi va îmbunătăţi standardele etice, a anunţat directorul general al celui mai mare grup bancar italian, Jean Pierre Mustier, transmite Reuters, informează Agerpres.ro.

"Facebook nu acţionează într-un mod etic...nu vom utiliza reţeaua până când nu va avea un comportament etic adecvat", a declarat Jean Pierre Mustier. Întrebat dacă decizia are legătură cu scandalul Cambridge Analytica, şeful UniCredit a răspuns: "Da".

Facebook a garantat că nu va folosi datele utilizatorilor dar în final asta a făcut, a adăugat Mustier. Decizia UniCredit de a nu mai folosi Facebook pentru reclamă şi campanii de marketing a fost luată în martie. Specializată în activităţi de analiză a datelor, compania Cambridge Analytica este acuzată că, printr-o aplicaţie de teste psihologice descărcată de circa 300.000 dintre utilizatorii reţelei de socializare Facebook, a recuperat fără consimţământ datele a zeci de milioane de persoane pentru a dezvolta un software care ar permite anticiparea şi influenţarea votului alegătorilor. La 2 mai, Cambridge Analytica a anunţat că îşi încetează activitatea şi declanşează procedura de faliment.

Grupul bancar este prezent în 17 ţări din lume, cu peste 8.500 de sucursale şi 147.000 de angajaţi. UniCredit este unul dintre cele mai mari grupuri bancare din Europa Centrală şi de Est, unde realizează aproximativ 16% din veniturile sale.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

FOTO După ce s-a lăsat filmată la duș, alături de soțul ei, a semnat contractul vieții. ”Ne vedem acolo”

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Utilizatorii site-urilor de știri din SUA sunt tot mai neimplicați pe rețelele sociale. Care este motivul

UE cere ca Facebook și TikTok să eticheteze postările deepfake generate cu AI, înainte de alegerile europarlamentare din iunie

Comisia Europeană deschide investigaţii împotriva Apple, Google şi Meta

Facebook și Instagram au picat în mai multe zone din lume. Utilizatorii nu se pot loga și nu primesc mesajele

Partenerii noștri