După retragerea producătorilor occidentali, industria auto din Rusia se întoarce cu 30 de ani în timp
Industria auto din Rusia se întoarce cu 30 de ani în timp. Asta, după ce Moscova a anuntat decizii absurde, menite să scoată sectorul din criza profundă în care se află.
Un avion rusesc și unul american, filmate deasupra Strâmtorii Bering
Ambasadorul Canadei: România nu trebuie să se considere o țară mică în fața unei amenințări mari
Lukașenko le cere ucrainenilor să facă pace cu Putin ca să evite o „apocalipsă nucleară”
Comerțul Kîrgîzstanului cu Germania a crescut cu 4.000%
Un avion de luptă s-a prăbușit în Rusia după ce a atacat cu rachete teritoriul ucrainean. Imagini cu aeronava cuprinsă de flăcări
CSAT: Spioni ruși au încercat să se infiltreze în România
Un expert din Ucraina avertizează
Geoană: Va fi jale cu atacurile rusești împotriva alegerilor
România, ținta hackerilor ruși
Astfel, Federația Rusă a decis să permită fabricarea și vânzarea de automobile fără să mai țină cont de normele de poluare internaționale, dar și fără ABS, sistemul de asistență la frânare și sistemul de de control al stablității, scrie profit.ro.
Sunt standarde folosite pe mașini care nu se mai fabrică de zeci de ani. De aceste măsuri va beneficia și compania Avtovaz, deținută de Renault Group, care produce automobile Lada.
Sancțiunile Occidentului au creat un blocaj în sectorul auto din Rusia și a devenit imposibil de produs automobile cu echipamente sofisticate, electronice, inclusiv cele care controlează nivelul de emisii ale motorului.
Ca solutie, Rusia renunță la aceste prevederi. Măsurile vor avea caracter temporar, până la finalul acestui an și se vor aplica doar companiilor cu peste cinci mii de angajați. Rusia a adoptat încă din 2016 legislația care limitează emisiile la un nivel echivalent cu Euro 5, în timp ce normele de poluare Euro Zero au fost interzise din 2002.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News