S-au pierdut datele a peste 20 de milioane de clienţi ai unei mari bănci din Australia
Cea mai mare bancă din Australia a recunoscut că a pierdut datele a peste 20 de milioane de clienţi. Commonwealth Bank a transmis că nu mai găseşte două benzi magnetice pe care erau stocate nume, adrese, numere de cont şi detalii ale tranzacţiilor realizate între 2000 şi 2016.
Digistoria – cele mai importante evenimente petrecute pe 2 mai
Ce s-a descoperit la analize
Reacția unui bărbat venit din Cehia la o terasă în România
Când poate fi periculos postul negru
20% dintre tinerii români nici nu învață, nici nu muncesc
Cele mai ciudate tradiții în jurul lumii de Paște
Violențe în campusuri din SUA
Scandal după ce un restaurant le-a cerut părinților să nu-și lase copiii să alerge printre mese
Intervenție dramatică a mascaților
Benzile magnetice ar fi trebuit să fie distruse de o societate parteneră, dar banca nu a primit o confirmare scrisă că asta s-a întâmplat cu adevărat.
Cu toate astea, îşi asigură clienţii că nu au motive de îngrijorare, nu au fost stocate parole, coduri PIN sau alte informaţii care ar putea fi folosite pentru fraude.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News