Promovată în toată lumea. Unul dintre cei mai importanţi tour operatori din Europa va aduce turişti în Delta Dunării

Data publicării:
delta promovata

Asociatia Litoral - Delta Dunarii a semnat un protocol de colaborare cu Biroul Român de Turism care va funcţiona, în regim privat, de la începutul lunii noiembrie, la Bruxelles.

Astfel, ţara noastră se va bucura de o mai bună promovare în Uniunea Europeană din punct de vedere turistic însă, cea mai mare realizare este legată de extinderea activităţii unuia dintre cei mai mari turoperatori străini în ţara noastră. Vorbim despre TUI şi despre Hotelbeds, reţeaua on-line a agenţiei care va promova Delta Dunării la nivel global.

Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism: "Este un canal extrem de important de promovare pentru noi, care va scoate practic mult mai puternic în ofertele internaţionale această destinaţie românească ce ne individualizează de altfel, destinaţia de diamant, aşa cum o numim noi". 

Din punctul de vedere al peisajului, al naturii sălbatice dar şi al ofertei turistice, Delta Dunării ocupă locul doi la nivel mondial după bariera de corali din Australia.

"Avem clienţi turoperatori care sunt extrem de nişaţi. Sunt focusaţi pe bird watching, sunt focusaţi pe situri naturale. Automat, şi clientela lor ştie exact unde ajunge şi ceea ce urmăreşte", Iuilian Beiu, director de contractare HotelBeds. 

Dragoş Gociman, vicepreşedintele Asociaţiei Patronatelor din Turism din Delta Dunării:"Putem să vindem Delta Dunării. E un pas prin care putem să aducem turişti în România. Turişti în Delta Dunăîrii înseamnă, de fapt, turişti în România".

Peste 200.000 de agenţii vor avea în ofertele lor Delta Dunării iar 15 agenţi economici de aici s-au înscris deja în reţeaua virtuală. Preţurile, spun patronii de hoteluri şi pensiuni din Deltă, nu sunt exagerate: între 30 şi 100 de euro pe noapte, de persoană, în funcţie de pachetul pe care îl alege fiecare.

În total, cei 15 agenţi economici înscrişi până acum în reţeaua Hotelbeds circa o mie de locuri de cazare. Aici sunt incluse şi hotelurile plutitoare, care atrag din ce în ce mai mulţi turişti.

Media unui sejur pe acest hotel plutitor cotat cu patru stele este de trei zile însă majoritatea turiştilor sunt tot români. Administratorul acestui hotel plutitor s-a înscris deja în reţeaua HotelBeds şi speră ca şi străinii să-i treacă pragul şi să devină interesaţi de minicroazierele în Deltă.

"Foarte mulţi cer Sulina, Pădurea Letea, Mila 23. Practic, sunt foarte multe trasee, locuri în Delta Dunării care asigură un grad de satisfacţie maximă", a spus Iulian Diaconu, administrator hotel plutitor.

Potrivit reprezentanţilor turismului românesc, Delta Dunării este destinaţia care, anul acesta, a înregistrat cea mai mare creştere - 30 de procente, în topul destinaţiilor de vacanţă. Locul al doilea este ocupat de turismul de croazieră. Anul acesta, peste 20.000 de turişti străini au făcut cunoştinţă cu natura, obiceiurile, tradiţiile şi istoria din România.

reporter: Oana Manoilă
operator: Matei Ghioc

editor web: Anca Medrea

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri