Sari la conținut

(P) Dedeman isi schimba logo-ul ca sa atraga atentia asupra sigurantei la locul de munca

Catelul Dedeman renunta la casca de protectie intr-un demers de constientizare a importantei sigurantei pe santiere

Anual, pe 28 aprilie se comemoreaza victimele accidentelor de munca din intreaga lume, cu ocazia Zilei Mondiale a Sanatatii si Securitatii in Munca.

Cu Romania pe primul loc in topul accidentelor de munca (conform unui studio Eurostat cu date din 2014), cel mai mare retailer de materiale de constructii din tara vrea sa atraga atentia asupra fenomenului care duce la moartea a 7 din 100 000 de romani.

Necesitatea avertismentelor este cu atat mai mare cu cat rata mortalitatii la locul de munca este aproape egala cu rata mortalitatii cauzata de fumat.

Timp de o luna, Dedeman renunta la casca de protectie de pe materialele de comunicare si ne arata ca nici macar catelul lor iconic nu este imun in fata pericolelor de pe santier. Materialele promotionale cu logo-ul clasic vor fi inlocuite temporar cu unele noi, care vor prezenta consecintele diferitor accidente care ar putea avea loc in cazul nerespectarii regulilor de siguranta.

Campania Dedeman este indreptata catre persoanele care lucreaza pe santiere de constructii dar si cele care sunt implicate in diverse proiecte de renovare. Pericolul accidentarii este la fel de mare in toate cazurile, iar casca de protectie poate literalmente sa salveze vieti.

Pentru a oferi un impuls in aceasta directie, in data de 28 aprilie aproximativ 8000 de casti vor fi oferite cadou clientilor care vor pasi pragul magazinelor Dedeman din intreaga tara.

In plus, intr-o sectiune dedicata campaniei, site-ul Dedeman prezinta mai multe detalii cu privire la masurile de protectie pe care ar trebui sa le respecte toti cei expusi la accidente de munca pe santiere. Totodata, clientii pot sa acceseze si oferta variata de produse din sectiunea echipamente de protectia muncii.

Pe aceeași temă