Video S-a deschis circulația pe un nou lot din Autostrada de Centură a Bucureștiului, între DN5 ȘI DN6

Data actualizării: Data publicării:
Autostrada Bucurestiului
S-a deschis circulația pe un nou lot din Autostrada Bucureștiului - A0. Foto: CapturĂ video Sorin Grindeanu/Facebook

Încă 8,7 kilometri din Autostrada de Centură Bucureşti au fost daţi în trafic sâmbătă, realizându-se astfel legătura rutieră la profil de autostradă între DN5 (Jilava/1 Decembrie) şi DN6 (Bragadiru/Cornetu) pe semi-inelul sudic al A0, a anunţat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, într-o postare pe Facebook.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

„S-a deschis circulaţia pe încă 8,7 km ai Autostrăzii de Centură Bucureşti! Se realizează astfel legătura rutieră la profil de autostradă între DN5 (Jilava/1 Decembrie) şi DN6 (Bragadiru/Cornetu) pe semi-inelul sudic al A0. 2023 se încheie cu deschiderea parţială a circulaţiei pe lotul 2 A0 Sud, unde lucrările sunt la un stadiu fizic de 98%. Imediat după sărbători, în funcţie de condiţiile meteorologice, constructorul turc va relua execuţia, astfel încât să finalizeze tot lotul 2 (16,3 km), între Vidra şi Bragadiru, dar şi Lotul 1 (16,9 km), între Glina şi Vidra, ajuns şi el la un stadiu fizic de 81%. Vreau ca, până la jumătatea lui 2024, să se circule pe autostradă între A2 şi DN6 (33,23 km), iar din toamnă între A1 şi A2 (51,19 km)”, a notat Grindeanu.

În ceea ce priveşte lotul 3, şeful de la Transporturi s-a arătat nemulţumit de stadiul lucrărilor.

„Constructorul grec de pe lotul 3 trebuie să înţeleagă la rândul său acest lucru şi să se mobilizeze exemplar pentru finalizarea lucrărilor pe cei 17,96 de km ai A0 Sud, dintre Bragadiru - Joiţa. Progresul fizic de doar 56% înregistrat acum de acest constructor nu este satisfăcător!”, a avertizat acesta.

Valoarea celor trei contracte pentru proiectarea şi construcţia A0 Sud (finanţate din fonduri europene nerambursabile) este de 2,46 miliarde lei (fără TVA), iar CNAIR şi-a respectat toate angajamentele financiare faţă de constructori.

Editor : C.L.B.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri