Sari la conținut
News Alert

La Volan | Noutățile auto ale săptămânii

TESLA MODEL 3

Începem cu lansarea celui mai așteptat model electric din ultimii ani. A fost un fel de lansare a primului iPhone. Atât de entuziasmați au fost ecologiștii, dar și pasionații auto. Tesla a introdus un nou model electric. Este vorba despre Model 3, cel mai accesibil produs al americanilor, vândut pentru numai 35.000 de dolari în statele unite. Ce primesc clienții de banii ăștia? Pe lângă o factură mai mare la curent, ei au parte de o accelerație de la 0 la 100 de km/h în 6 secunde (cât un Opel Astra OPC) și de o autonomie minimă de 350 de kilometri. Cu un plin ajungeți de la București la Iași, cinci adulți, în confort deplin. Tesla susține că Model 3 oferă mai mult loc decât într-un BMW Seria 3 sau Audi A4 pentru că nu are un motor clasic în partea din față. Interiorul copiază rețeta fratelui mai mare, Model S, care oferă o tabletă impresionantă. Model 3 va beneficia și de un mod de rulare autonom pe autostradă și va avea acces la o rețea de 3500 de stații de încărcare. În viitor, stațiile acestea vor ajunge și în România. Și dacă vă întrebați cine la cumpără, aflați că e bătaie. 230.000 de clienți au plătit deja 1000 de dolari avans în primele 24 de ore de la lansare, asta deși mașina va sosi abia în 2017 în SUA și 2018 în Europa. Și dacă tot nu vi se par multe 232.000 de mașini comandate într-o oră, aflați că în 2015, Tesla a vândut în toată lumea doar 50.000 de mașini.

VOLVO S60/V60 POLESTAR

Lăsăm gadget-urile și mașinile care zumzăie precum un câmp de albine. Trecem la ceva cu mai mult zgomot, pentru că au apărut două săgeți albastre în Scandinavia. Polestar, divizia de performanță a celor de la Volvo, un fel de M la BMW și AMG la Mercedes, a relansat versiunile sport ale modelelor S60 și V60. Să ne înțelegem, ele existau și până acum, Doar că pe cei de la Polestar i-a apucat deodată febra downsizing-ului și au înlocuit vechiul motor de 3.0 litri cu unul nou de numai 2.0 litri. Măcar impozitul și asigurarea să fie mici, dacă valoarea medie a consumului e aproape de 8 litri/100 de kilometri. Puterea totală a sărit la 367 de cai, iar cuplul a ajuns la 470 de Nm. Toate astea sunt administrate cu o transmisie automată, cu opt trepte, și cu o tracțiune integrală. Accelerația de la 0 la 100 de km/h s-a îmbunătățit și ea. S60 Polestar are nevoie de 4.7 secunde, iar break-ul V60 de 4.8 secunde. Chiar și așa, e departe de contracandidații germani. Pentru anul în curs, Polestar promite că producția va crește de la 750 la 1500 de unități pe an. Comenzi să fie.

FORD FOCUS RS

La Nissan se pare că există un japonez care numără butoanele de la interior. Ei bine, dacă nu vi se părea nimic ciudat, aflați că la Ford e un domn cu stetoscop care ascultă fiecare motor al noului Ford Focus RS. Așa obsedați de sunete sunt cei de la Ford. Omul cu ureche fină nu scapă nici un motor ieșit de pe banda de producție a uzinei din Valencia, locul unde ia naștere compacta sportivă. Inginerul de sunet ascultă conștiincios cum tropăie cei 350 de cai putere ai motorului Ecoboost de 2.3 litri și are grijă ca galopul să fie unul regulat.

JAGUAR F-TYPE, MICHELLE RODRIGUEZ

Pe fata brunetă din materialul video o să vi-o amintiți imediat. A jucat multe roluri de fată rea, inclusiv in Avatar. Cel mai popular rămâne însă cel din Fast and Furious, unde s-a jucat cu mașini de sute de cai putere alături de Vin Diesel și regretatul Paul Walker. Și în imaginile următoare Michelle Rodriguez are parte de senzații tari într-o mașină extrem de puternică. Este vorba despre cel mai rapid Jaguar produs vreodată: F-Type SVR, prezentat în martie la Geneva. Michelle a avut în grijă hamurile a 575 de cai putere, storși dintr-un motor V8. Misiunea sa a fost aceea de a atinge viteza maximă a coupe-ului englezesc: 320 de km/h Asta după ce reușea să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 3.5 secunde. După ce a sărit de pragul de 320 de km/h, Michelle a recunoscut că a fost cea mai mare viteză cu care a mers vreodată. Chiar așa încet se mișcau mașinile pe platourile de filmare ale Fast and Furious?

FERRARI F40 PE PÂRTIE

Ferrari F40, legendarul supercar, produs între 1982 și 1997, s-a fabricat în doar 1.311 exemplare. Unul dintre ele a mers tocmai până în Japonia, unde a încălțat o pereche de lanțuri, s-a încărcat cu bagaje și s-a cocoțat pe o pârtie. Sperăm că digerați bine drifturile cu mașini pe zăpadă. 

Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. digi24.ro Vezi politica de confidenţialitate
prv_level, civicCookieControl, m2digi24ro, stickyCookie
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
cX_S, cX_P, gcks, gckp, _cX_segmentInfo, cX_T
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utm, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv
CrazyEgg crazyegg.com Vezi politica de confidenţialitate
ce2ab, ce_login, ceac, sid, _ceir, is_returning, _CEFT, ceg.s, ceg.u, __ar_v4, __distillery, __zlcmid, __zprivacy, _ga, _gat, ki_r, ki_s, ki_t, ki_u, km_ai, km_lv, km_ni, km_uq, km_vs, kvcd, optimizelyBuckets, optimizelyEndUserId, optimizelyPendingLogEvents, optimizelySegments
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
cx_profile_timeout, cx_profile_data
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY,APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
_twitter_sess, auth_token, lang, twid, eu_cn, personalization_id, syndication_guest_id, tfw_exp
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
__gads, id, NID, SID, ANID, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid, _ssum, test_cookie, 1P_JAR, APISID, evid_0046, evid_0046-synced
Trimite
Vezi aici politica noastră de cookie-uri și de prelucrare a datelor tale