Oradea rămâne fără brand de oraş | 180 de propuneri au fost respinse
Oradea rămâne, deocamdată, fără brand de oraş. Concursul organizat pentru desemnarea unui însemn grafic reprezentativ pentru municipiu nu are niciun câştigător.
Crimă filmată de camerele de supraveghere pe un drum de lângă Oradea
Cumpărăturile la sat sunt mai scumpe decât la oraș
Un tren a luat foc la intrarea în gara din Oradea
Accident grav în Oradea. Două mașini s-au ciocnit frontal. Un copil a ajuns în comă la spital
Un kilogram de căpșuni costă mai mult decât unul de carne
Un orădean a găsit trei pitoni într-un tomberon
Rezultate dezastruoase la examenul pentru funcțiile de director la 3 vămi din țară
Prima condamnare pentru hărțuire online în România
Cum ar rezolva Ilie Bolojan problemele Bucureștiului
În cadrul concursului organizat de Primăria Oradea au fost selectate 172 din cele 180 de propuneri depuse. Însă, în urma evaluărilor făcute, nu a fost găsită nici una care să respecte poziţionarea şi atributele din regulamentul competiţiei.
Pe lângă asta, propunerile nici nu au corespuns calitativ aşteptărilor juriului, așa că premiul de 47 de mii de lei nu va fi acordat niciunui participant.
De menţionat este faptul că peste 85% din propunerile transmise au fost realizate de persoane fizice din ţară şi străinătate, iar restul de către firme.
Primăria Oradea nu a anunţat dacă va mai relua sau nu concursul.
Redactor: Anca Deac
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News