Decizie în premieră. Un turist nemulțumit de cazarea la un hotel din Mamaia a fost despăgubit în instanță
Un hotel din Mamaia a fost obligat de instanță să restituie unui client banii pentru un sejur ratat, aceasta fiind o decizie fără precedent în turismul românesc.
Două românce primesc 100.000 de euro despăgubiri după ce sora lor a murit în Italia
Prețurile pentru vacanța de 1 Mai și Paște au crescut cu 15%
Moscova omite intenționat pierderile uriașe provocate României de URSS
Pe plajele lărgite din Mamaia s-au format pereți de nisip înalți de un metru
Țările africane pe care le va vizita Iohannis sunt cunoscute pentru turism. Importuri de 60 de euro din Capul Verde
Momentul în care DJ Lalla a fost găsită moartă pe plajă, surprins de camere video
Românii care merg în vacanță în străinătate să plătească o taxă (propunere)
Cabanele de munte din Elveția o iau la vale
Intervenție de urgență în Mamaia
Procesul a fost deschis după ce turistul a fost nemulțumit de condițiile oferite de hotel și a făcut plângere în acest sens.
Bărbatul a cumpărat în 2019 un pachet de servicii, constând într-un apartament în regim all-inclusive cu o valoare de aproape 4.000 de lei.
Potrivit reclamantului, pe site-ul unității de cazare, reieșea că hotelul are camerele renovate și că totul era în stare impecabilă, dar, la momentul cazării, turistul a găsit cu totul altceva.
Hotelul i-ar fi propus acestuia să-l mute în altă cameră, dar omul a refuzat și a cerut restituirea prețului achitat.
Judecătorii au decis că hotelul trebuie să restituie reclamantului întreaga sumă de bani.
Editor : Georgiana Marina
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News