Live

Metrorex a făcut un studiu de prefezabilitate pentru tronsonul Gara de Nord - Gara Progresul

Data publicării:

Investiţia este estimată la 1,12 miliarde euro.

Consiliul Tehnico-Economic al Metrorex a aprobat studiul de prefezabilitate aferent Magistralei 4 de metrou Lac Străuleşti – Gara Progresul, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresul. Noul tronson de metrou va avea o lungime de circa 11 km, 14 staţii şi un depou, iar costul investiţiei este estimat la 1,12 miliarde euro, potrivit News.ro.

În continuarea studiului de prefezabilitate se efectuează studiul de fezabilitate, ce are ca termen de finalizare al doilea semestru din 2019.

”Construcţia liniei de metrou va îmbunătăţi transportul public urban din Bucureşti prin descongestionarea traficului de suprafaţă din zona centrală şi de sud a oraşului şi va realiza legatura directă între zona de nord-vest şi zona de sud a capitalei”, spun oficialii Metrorex. Cele două studii sunt finanţate prin Programul de Cooperare Elveţiano-Român.

Elaborarea Studiului de Pre-Fezabilitate şi Fezabilitate urmăreste oportunitatea realizarii Liniei de metrou - Lac Straulesti - Gara de Nord - Gara Progresul.

Studiul de prefezabilitate arată, între altele, că proiectul va reduce traficul de călători de pe Magistrala 2 de metrou prin creşterea capacităţii de transport public de-a lungul coridorului nord-sud.

 

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

Femeia care și-a cumpărat un avion pentru a nu mai plăti mereu două locuri a intrat pe teren și internetul ”a explodat”

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Programul metroului în noaptea de Înviere. Metrorex atrage atenția că e interzis să se intre în trenuri cu lumânări aprinse

Primul tren de metrou pentru Magistrala 5 a ajuns în depoul Metrorex cu un an întârziere. Când va fi pus în circulație

Pasajul Piaţa Presei din București se închide temporar, pentru lucrări la metroul către Otopeni

Contractul pentru 62 de trenuri noi, anulat de instanță. Grindeanu: Nu e neapărat pierdere, sunt convins că va exista o reevaluare

Partenerii noștri