Live

Elon Musk şi Samuel Reid vor să plaseze pe orbita Pământului un imens panou publicitar

Data publicării:
Elon Musk şi Samuel Reid vor să plaseze pe orbita Pământului un imens panou publicitar. Foto: Profimedia

Elon Musk şi Samuel Reid vor pune pe orbită un imens panou publicitar. Reclamele vor fi cumpărate cu criptomonede, potrivit Mediafax.

Samuel Reid, CEO şi cofondator al GEC, a declarat pentru Business Insider că satelitul va fi lansat în 2022 cu ajutorul rachetelor SpaceX. Oamenii şi companiile vor cumpăra jetoane pentru a proiecta reclame.

Se pot achiziţiona cinci jetoane care afectează pixelii: Beta şi Rho pentru plasarea reclamei pe ecran, Gamma şi Kappa pentru culoare şi luminozitate şi XI pentru durata sa. Aceste jetoane vor putea fi achiziţionate prin criptomonede.

„Încerc să realizez ceva care să poată democratiza accesul la spaţiu şi să permită participarea descentralizată”, a spus Reid.

În prezent, nu este clar cât de mari vor fi anunţurile, câte anunţuri vor fi afişate simultan, impactul asupra mediului şi ce cost de energie va avea satelitului.

GEC este, de asemenea, grupul din spatele satelitului Doge-1, despre care Musk a spus că ar fi „prima criptomonedă din spaţiu” şi „primul meme în spaţiu”.

Editor : Liviu Cojan

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

Femeia care și-a cumpărat un avion pentru a nu mai plăti mereu două locuri a intrat pe teren și internetul ”a explodat”

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Premierul australian spune că Musk e un „miliardar arogant” pentru că refuză să dea jos de pe X înregistrările atacului din Sydney

Tesla va cere acţionarilor să restabilească pachetul de compensaţii de peste 55 de miliarde de dolari pentru directorul Elon Musk

O româncă ale cărei inițiale sunt gravate pe bateriile Tesla îl acuză pe Elon Musk că a ascuns un defect al mașinilor

Tesla va concedia peste 10% dintre angajații săi din toată lumea (Reuters)

Partenerii noștri