Pericolul din spatele anunțurilor auto. Ce ascund vânzătorii
Două treimi dintre maşinile puse în vânzare pe internet au fost implicate în accidente. Şi, de cele mai multe ori, anunţurile nu precizează acest lucru. Este concluzia la care au ajuns experţii unui site ce oferă servicii de verificare a istoricul auto.
Intervenție dramatică a mascaților
Medicul ucigaș, adus în România
Ce pensie va avea Iohannis
O macara s-a prăbușit peste o mașină parcată lângă o benzinărie, în București
Tragedie în China
Digistoria – cele mai importante evenimente petrecute pe 1 mai
Candidata AUR la primăria Buzău se retrage cu scandal
Reacția unui bărbat după ce a văzut cât costă acum carnea de miel
O tânără din Marea Britanie a venit să petreacă pe litoral doar cu îmbrăcăminte de vară
În primele 8 luni ale anului au fost verificate mii de maşini puse în vânzare prin intermediul site-şurilor de mică publicitate. 66% dintre ele fuseseră implicate în cel puţin un accident. Dintre acestea, în doar 5% dintre cazuri se preciza în anunţ că automobilul a avut defecţiuni grave.
De exemplu, specialiştii inspectorauto.ro au găsit un anunţ de vânzare pentru un Audi A8, fabricat în 2010. Ce nu se spunea este faptul că maşina a avut două daune, iar reparaţiile l-ar fi costat pe noul proprietar 15.000 de euro. De asemenea, pe internet a fost pus în vânzare un Ford Focus, fabricat în 2017. Costul reparaţiilor se ridica la 10.000 de euro.
Iată încă un exemplu. O Skoda Octavia a fost pusă în vânzare deşi a fost complet avariată în 2011, iar în 2017 a fost implicată într-un nou accident grav.
Datele statistice arată că mai mult de jumătate dintre anunţurile auto sunt postate pe internet de intermediari, nu de proprietari.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News