YouTube vine cu o nouă idee pentru a atrage mai mulți abonați: să fie intermediar pentru streaming
YouTube ar putea deveni intermediar pentru mai multe companii de streaming. Cel mai important site de video încearcă să convingă mai multe companii să activeze pe platforma sa.
YouTube a sancționat OAN, canalul ultra-conservator care îl susține pe Trump
Digistoria – cele mai importante evenimente petrecute pe 2 mai
Ce s-a descoperit la analize
Reacția unui bărbat venit din Cehia la o terasă în România
Când poate fi periculos postul negru
20% dintre tinerii români nici nu învață, nici nu muncesc
Cele mai ciudate tradiții în jurul lumii de Paște
Violențe în campusuri din SUA
Scandal după ce un restaurant le-a cerut părinților să nu-și lase copiii să alerge printre mese
Serviciile interesate ar avea un canal special pe YouTube, la care cei interesați ar trebui să se aboneze și să plătească lunar o anumită sumă. În acest fel, YouTube ar atrage mai mulți abonați, datorită notorietății canalului cu peste 2 miliarde de utilizatori.
În plus, YouTube ar avea de câștigat un procent din abonamentele vândute, dar și-ar promova și propriile servicii - YouTube Music şi YouTube Premium. Aceasta nu este o premieră, însă. Amazon și Apple sunt companii care fac același lucru prin intermediul Prime Video Channels și Apple TV.
De fapt este adaptat conceptul de marketplace către un astfel de serviciu, prin care se oferă doar găzduire, însă cu beneficii proprii masive.
Editare web: Luana Păvălucă
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News