Dragoș Rebegea, country manager Ericsson România, despre traficul din București și infrastructura rutieră care le creează probleme angajaților
Data actualizării: Data publicării:
Foto: Shutterstock
Producătorul suedez de echipamente de comunicații Ericsson s-ar gândi de două ori dacă ar fi să se afle acum în ipostaza de a alege Bucureștiul ca oraș în care să-și amplaseze sediul. Conducerea companiei ar fi tentată azi și de orașe precum Cluj-Napoca, Iași sau Timișoara. Dragoș Rebegea, country manager Ericsson România, a explicat de ce într-un interviu pentru Digi24,precizând însă că nu se pune acum problema mutării în alt oraș.
Foto: Shutterstock
Cum se văd Clujul și Iașiul din sediul central al Ericsson? a fost întrebat Dragoș Rebegea.
„Noi avem două sedii doar în București. E adevărat că decizia pe care am luat-o s-a întâmplat prima oară în 1993, când am venit în România, și a doua oară în 2007, când am avut o extindere masivă cu acest centru global de suport. La momentul respectiv ne-am orientat către București. Dacă ar fi să mai luăm încă o dată decizia, probabil că vom avea probleme mari în a alege între Iași, Cluj, Timișoara, București, motivul fiind legat de forța de muncă, condițiile pe care orașele respective le oferă, în special în ce înseamnă sănătatea muncii, până la urmă. Bucureștiul este extraordinar de aglomerat. Unul dintre sediile noastre e în zona Pipera, Barbu Văcărescu. Prima dată, când nu eram în poziția actuală, eram un angajat al companiei, aproape am urât că ne-am mutat acolo, plecând de la un sediu din Piața Victoriei. Dar dacă vă uitați, Vodafone e tot acolo, Orange e tot acolo, Telekom e tot acolo, Oracle e tot acolo. Și se mai construiește. Foarte, foarte aglomerat. Infrastructura rutieră nu ne ajută foarte mult. Din punctul acesta de vedere, e posibil să ne orientăm în viitor către un oraș așa-zis de provincie”, a declarat Dragoș Rebegea, CEO Ericsson România, la emisiunea „În fața ta” de la Digi24.
El a explicat că deciziile care s-au luat în privința stabilirii sediului s-au luat în urmă cu peste 10 ani, când nu erau aceleași condiții. „Probabil că dacă ar fi să reevaluăm situația acum, am avea o altă decizie”, a adăugat Dragoș Rebegea. „Sunt colegi de-ai mei care petrec în trafic două-trei ore pe zi. Vi se pare OK? Mie nu! Indiferent dacă folosești mijloacele de transport în comun sau mașina personală”, a mai spus oficialul Ericsson.
„Aici (în privința infrastructurii - n.r.) ar trebui un plan mult mai bine făcut, gen Silicon Valley, oamenii aceia din start și-au imaginat cum va arăta acel parc industrial, având grijă să aibă de toate, infrastructură, spații și-așa mai departe. Noi plombăm ici-colo, în zonele aglomerate, cu potențial de real estate, de fapt, pentru că majoritatea clădirilor nu sunt deținute de companii, suntem de fapt chiriași în clădirile respective, e bine că suntem aproape unii de alții ca și jucători din industrie, dar trebuie să ai o viziune, o strategie, unde vrei să dezvolți partea asta de hi-tech: facem un oraș nou, facem un hub în afara Bucureștiului, stopăm dezvoltarea într-o anumită zonă în momentul în care infrastructura va fi suficientă, astfel încât în momentul în care cineva vine la serviciu să vină plin de energie pozitivă, și nu după două ore în trafic sau o oră și jumătate de mers cu metroul”, a spus Dragoș Rebegea.
Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Informaţii suplimentare
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului- Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile)- Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos)- Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează- A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului- Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web- Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share)- Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc)- Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează.- Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.