A doua zi după ce și-a cumpărat o mașină Tesla nouă, un bărbat s-a trezit cu o factură de 14.000 de dolari pentru reparații

Data actualizării: Data publicării:
autoturism Tesla model Y
Autoturism Tesla model Y FOTO: Shutterstock

La mai puțin de 24 de ore după ce și-a cumpărat un autoturism Tesla model Y, un bărbat s-a trezit cu o factură pentru reparații în valoare de 14.000 de dolari.

Shreyansh Jain a declarat pentru Reuters, citată de Business Insider, că o parte a sistemului de suspensie de la mașina electrică s-a rupt în timp ce conducea, având familia în mașină, a doua zi după ce aceasta i-a fost livrată. Mașina avea mai puțin de 200 de kilometri parcurși când, din cauza problemei la suspensie, părți componente au făcut contact, iar Jain n-a mai putut să țină direcția.

O anchetă Reuters, în care sunt citați peste 20 de clienți și 9 angajați Tesla, precum și mii de documente interne, a stabilit că Jain a fost unul dintre miile de proprietari de Tesla care au întâmpinat probleme. Deși Tesla a negat public unele dintre probleme și ar fi încercat să le pună pe seama proprietarilor, compania le-a conștientizat și le-a tratat fără să comunice neapărat acest lucru în mod public.

Tesla, care și-a desființat departamentul de comunicare în urmă cu câțiva ani, nu a formulat niciun punct de vedere legat de aceste situații. Însă Elon Musk a recunoscut în trecut că producătorul auto s-a confruntat cu unele probleme de calitate.

Jain, care acum este fost proprietar de Tesla, a declarat pentru Reuters că familia lui a trecut de la un entuziasm uriaș la revoltă când mașina pentru care a plătit aproximativ 55.000 de dolari s-a stricat atât de repede.

Reuters a spus că, după ce Jain a dus vehiculul la un service Tesla, un angajat i-a spus inițial că nu s-a găsit „nicio dovadă a unei daune externe”, astfel că el a presupus că producătorul de mașini va plăti reparația. Dar mai târziu a aflat că trebuia să suporte el factura în valoare de 14.000 de dolari, după ce Tesla i-a trimis o informare în care i s-a spus că problema a fost rezultatul unei daune „anterioare”.

Prin urmare, Jain a fost pus în situația de a plăti reparația, o bună parte fiind acoperită de asigurarea pe care o avea. Ce-i drept, a scos din buzunar doar o mică parte din sumă, dar prima de asigurare i s-a majorat semnificativ. Reparația a durat 3 luni, iar Jain a revândut vehiculul imediat după ce l-a preluat, cu o pierdere de aproximativ 10.000 de dolari.

Editor : D.C.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
De ce să nu-ți plătești creditele anticipat la bancă. Ce spune un fost bancher din România...
Digi FM
Victor Ponta, prima reacție după ce s-a spus că a divorțat de Daciana Sârbu: „Au avut prea mult de suferit...
Pro FM
Dua Lipa, moment de panică după ce fanii s-au furișat în hotelul din Chile în care era cazată. Au luat cu...
Film Now
Demi Moore și Andrew Garfield, un nou cuplu la Hollywood? Cei doi au flirtat fără perdea la Globurile de Aur
Adevarul
Statul recunoaște oficial noi meserii: prostituția și serviciile de escortă. Reacția Ministerului Justiției
Newsweek
S-a anulat o creștere de pensie de 1.300 lei, promisă de guvern. Sunt vizați 4.900.000 de pensionari
Digi FM
Mihail despre izolarea în pădure și experiența uluitoare a colegului care a „murit” și s-a întors
Digi World
Cu ce complicații severe se pot alege cei care nu-și tratează refluxul gastroesofagian, una dintre cele mai...
Digi Animal World
Ce a făcut un câine imediat după ce stăpâna sa a alunecat și a căzut. Gestul patrupedului a emoționat-o: „A...
Film Now
James Cameron, încântat de cum merge producția la Avatar 3: "Avem câteva secvențe extrem de ingenioase. Îți...
UTV
(VIDEO) Jack Black si-a aratat schemele invatate din Kung Fu Panda in fata unui paparazzi. Clipul a devenit...