Anchetă de amploare după accidentul feroviar din gara Ploiești Triaj soldat cu 11 răniți
Anchetă de proporții, după ce două trenuri s-au ciocnit, miercuri, în gara din Ploiești. Oamenii legii trebuie să spună cine e de vină în accidentul care se putea transformă într-o tragedie. 11 oameni au fost răniți, iar unul dintre ei a fost adus cu elicopterul SMURD la un spital din Capitală.
Imagini de coșmar în India. Un tren expres a intrat într-un marfar
Explozie la locomotiva unui tren care urma să transporte europarlamentari: „Oamenilor li s-a spus să-și lase bagajele și să plece”
Incendiu la locomotiva unui tren, în Cluj
Locomotiva unui tren de călători a luat foc în județul Prahova
Panică într-un tren care se întorcea de la mare
Călătorie de coșmar spre mare
Trenul București - Budapesta a rămas blocat în câmp două ore și jumătate
După 19 ani, vor exista din nou trenuri directe București-Giurgiu. Cât va dura o călătorie
Când va fi gata tunelul care va lega Europa de Africa
Angajații CFR au explicat că în acea zonă este o limitare de viteză, 20km/h. Dacă viteză ar fi fost mai mare, cu siguranță bilanțul ar fi fost unul negru. Medicii au declarat că 11 persoane au fost transportate la spital, iar 37 de persoane au primit îngrijiri la fața locului, neavând nevoie de spitalizare.
Dan Trifu, președinte EcoCivica: "Am asistat și eu la acest accident feroviar. Nu se poate întâmplă decât printr-o serie de coincidențe, dar părerea mea, din ce am văzut, cred că nu macazul are disfuncționalități. În astfel de cazuri, semnalul de manevră trece automat pe albastru, adică pe oprire. Deci dacă pe circulația curentă avem roșu – oprire, pe circulația de manevră avem albastru – oprire. Automat, semnalul acela trecea pe oprire, iar mecanicul trebuia să oprească. În general macazul se manevrează sub roțile trenului, ori locomotiva trecuse deja cu vagoanele pe care le tracta . Eu cred că este o eroare umană și se vede o diferența crasă între instruirea personalului de stat și instruirea paersonalului particular. Cred că este o indisciplină. Gândiți-va că dacă trenul era fără oprire în stația Ploiești Triaj nici nu vreau să-mi imaginez ce s-ar fi întâmplat.
Nu are legătură cu infrastructură, cu linia propriu-zisă și cu traversele. Instalația de siguranță a circulației este una total separată și trebuie să existe un cumul de factori aproape imposibil că să se poată întâmplă ceva. Este o instalație foarte bine pusă la punct, din anii 60, este extrem de fiabilă și asigură o siguranță a traficului foarte bună. Evenimentele nu s-au datorat instalațiilor de semnalizare, ci infrastructurii caii de rurlare."
Un accident feroviar s-a produs, miercuri, în zona gării Ploiești Triaj. În momentul impactului, trenul de călători avea o viteză de circa 20 km/h, fiind inițiate procedurile de oprire în stația Ploiești Triaj. Trenul era format din cuplu de 4 vagoane etajate și avea la bord circa 50 de călători. Călătorii de la trenul Regio 5008 vor fi preluați din stație cu trenul Regio 3008.
Editor: I. I.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News