Ce faci dacă nu găseşti toaletă pe Centură
Probleme pe Centura de sud a Craiovei. Toaletele din parcări nu pot fi folosite nici acum, la aproape doi ani de când şoseaua a fost dată în folosinţă. Între timp, clădirile în care ar trebui să funcţioneze toaletele au fost vandalizate.
Șofer filmat pe contrasens pe autostrada Sibiu-Cluj
Șoferii ar putea fi amendați pe baza filmărilor făcute de alți șoferi. Există o singură condiție
Imagini incredibile din timpul cutremurului din Taiwan. Au căzut bucăți din munte peste șoferi
Accident grav în Neamț: 3 tineri au murit iar alți 4 au fost răniți
Accident grav în Ialomița. Un om a murit iar alți 5 au fost răniți
Șoșoacă a rămas fără permis după ce a fost prinsă de radar
Accident incredibil în Brăila. O femeie de 81 de ani a scăpat miraculos cu viața după ce o mașină s-a răsturnat peste ea
Șoferii analfabeți, un pericol pe șoselele din România
O șoferiță a fost târâtă pe jos și lovită de polițiști
Șoferii fac cale întoarsă după ce încearcă în zadar să folosească una dintre cele două toalete de pe centura de sud a Craiovei.
Şofer: „Am nevoie la toaletă şi nu e toaletă. Facem pe stradă, e normal aşa să facem pe stradă? Nu e normal”.
Şofer: „Dacă aveţi nevoie de toaletă unde mergeţi? Nu ştiu ce să vă zic, era să îmi iese ceva din gură care nu trebuieşte”
Şofer: „Foarte rău, ce să facem asta e. Asta e România! Din păcate. Nu aveţi unde să mergeţi să vă spălaţi? Nu”
Momentan, cei care administrează centura fac demersurile pentru a angaja o firmă de pază, după care vor căuta şi o firmă care să întreţină toalete.
Alin Şerbănescu - purtător de cuvânt CNAIR: „În acest moment se desfăşoară procedurile de achiziţie pentru asigurarea serviciilor de pază. În momentul în care aceste servicii vor fi achiziţionate, se vor opera parcările în sine.”
Centura de Sud a Craiovei a fost deschisă în decembrie 2016. Are câte o bandă pe sens, 6,3 kilometri lungime și a costat circa 8 milioane de euro. Proiectul a început în 2012, însă lucrările au mers greu din cauza numeroaselor probleme - un stâlp uitat în mijlocul drumului, infiltrații de apă și lipsă banilor. Probleme au fost și după ce drumul a fost deschis. La doar o lună de la inaugurare, o bucată de 500 de metri de asfalt a crăpat, iar recepția lucrărilor s-a făcut fără acordul celor de la Inspectoratul de Stat în Construcții, care au găsit apoi probleme la capitolul calitate și au constatat lipsa parapetelor de siguranță.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News