Live

Foto Pro Infrastructura: Valea plângerii pe A7 Ploieşti-Buzău lot 2. „Şantierul” este aproape încremenit între lanurile de rapiţă şi cereale

Data publicării:
Pro Infrastructura: Valea plângerii pe A7 Ploieşti-Buzău lot 2. „Şantierul” este aproape încremenit între lanurile de rapiţă şi cereale. Foto: Facebook/Pro Infrastructura

Asociaţia Pro Infrastructura critică stadiul lucrărilor pe Autostrada A7 Ploieşti-Buzău lot 2 și spune că lotul arată deplorabil. Potrivit acesteia, per total, stadiul fizic pe cei 28,35 kilometri abia dacă atinge 15%.

„Valea plângerii pe Autostrada A7 Ploieşti-Buzău lot 2. Vineri, 28.04.2023, am filmat din dronă întreg tronsonul dintre Spătaru (în apropiere de Buzău) şi Mizil. "Şantierul" este aproape încremenit între lanurile de rapiţă şi cereale. Într-adevăr, antreprenorii sunt blocaţi de probleme diverse, de la gropile de împrumut cu materiale care nu pot fi folosite, la siturile arheologice încă deschise şi până la bâlbele şi greşelile din proiectul tehnic livrat de Consitrans. Peste toate este presărată din belşug lentoarea proverbială a oficialilor CNAIR în a-şi asuma orice fel de răspundere tehnică ori birocratică. Dar dincolo de scuze, lotul arată deplorabil şi din cauza celor doi constructori care nu reuşesc să pună în teren nici măcar frontul de lucru pe care îl au la dispoziţie. Mai aveam puţin şi luam nişte lopeţi să dăm o mână de ajutor! Cel mai mult ne îngrijorează bulgarii de la Trace. Ei au 19 kilometri, între Spătaru (capătul dinspre Buzău) şi până în apropiere de DJ102H, şi cu greu am văzut câţiva muncitori meşterind la nişte structuri. La terasamente: zero barat. Ceilalţi 9 km, de la organizarea lor de şantier şi până la nodul Mizil, sunt făcuţi de românii de la Coni. Cu chiu cu vai au reuşit să aştearnă ceva umpluturi şi mai mişcă un pic pe câteva structuri, dar progresul din ultimele două luni este aproape insesizabil, după ce în 2022 începuseră binişor”, este mesajul transmis pe pagina de Facebook a asociaţiei Pro Infrastructura.

Potrivit Pro Infrastructura, per total, stadiul fizic pe cei 28,35 kilometri abia dacă atinge 15%.

„Contractul a fost semnat în 07.06.2022 şi are ordin de începere emis în 11.08.2022 cu termen de finalizare aprilie 2024 (direct execuţie, 20 de luni). Este cert că iese din discuţie deschiderea în primăvara anului viitor. Solicităm antreprenorilor şi responsabililor CNAIR să rezolve în următoarele două luni TOATE problemele amintite mai sus ca să avem o şansă la inaugurare în decembrie 2024. Le reamintim tuturor celor implicaţi că traficul este infernal pe DN2 şi DN1B, cele două drumuri ale crucilor care leagă Buzăul de Bucureşti, respectiv de Ploieşti”, se mai arată în postare.

Editor : A.P.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

E gata să plece la 5.000 km distanță, după ce amanta a născut al doilea copil, iar soția al patrulea. Pe cine ia cu el

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Cum va arăta primul nod rutier de mare viteză de tip turbion din România. Va avea 12 pasaje, 8 bretele și 5 podețe

Au fost reluate lucrările pe A7. Când se va circula pe primii 50 de km din Autostrada Ploieşti – Buzău

Prima bucată din Autostrada de Centură A0 ar putea fi deschisă în noiembrie. Slabe șanse de alte inaugurări

Noi scenarii în cazul exploziei de pe șantierul A7. Purtătorul de cuvânt al Transgaz: Conductele nu sunt zombi să se ridice din pământ

Partenerii noștri