eMAG „Deschide România”: Peste 2.000 de producători români, peste 570.000 de produse și vânzări de 30 de milioane de lei

Data actualizării: Data publicării:
poză deget apasă pe butonul buy, comerţ online, shopping online Articol susţinut de eMAG
Cele mai bine vândute produse au fost produsele textile, produsele home&deco, hainele pentru copii și jucăriile. Foto: Profimedia Images

Programul „Deschide România”, lansat de eMAg în urmă cu 4 ani, a depășit pragul de 2.000 de producători și peste 570.000 de produse disponibile clienților eMAG. Programul a fost lansat în 2017 cu scopul susținerii economiei sociale și a micilor antreprenori români.

Astfel, cu ajutorul programului „Deschide România”, micii producători români și întreprinderile sociale își pot lista produsele pe platformă și pot beneficia de comisioane reduse sau chiar egale cu zero.

Antreprenorii locali își pot dezvolta rapid afacerea prin folosirea celei mai mari platforme de shopping online, prin intermediul căreia își pot expune zilnic produsele lor către cei peste 500.000 de vizitatori unici.

Bilanțul celor patru ani de program arată vânzări generate de aproximativ 30 de milioane de lei. Cele mai bine vândute produse au fost produsele textile, produsele home&deco, hainele pentru copii și jucăriile.

De asemenea, numărul comenzilor plasate pentru produsele micilor producătorii români s-a triplat, iar varietatea gamei de produse autohtone, dar și valoarea adăugată comunităților locale au fost rezultatul firesc al susținerii pe care eMAG și-a dorit să o ofere sellerilor din program.

Ce condiții trebuie să respecte sellerii pentru a fi eligibili în acest program

„Deschide România” pune la dispoziția clienților o platformă prin care aceștia au acces rapid, eficient și fără riscuri la piața de desfacere dezvoltată de eMAG. În plus, producătorii beneficiază de suportul și expertiza eMAG în vânzarea online, acumulată în cei peste 19 ani de operare a produselor în regim propriu.

Partenerii înscriși în program program beneficiază de un regim special de comisioane.

Pentru a fi eligibil pentru programul Deschide România, un seller trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
• Să aibă naționalitate română;
• Să fie persoană juridică de drept privat, întreprindere individuală, întreprindere familială sau persoană fizică autorizată;
• Să desfășoare activități în domeniul productie non-alimentare conform Cod CAEN, secțiunea C-Industria prelucrătoare. Produsele alimentare nu sunt acceptate în program;
• Cifra de afaceri înregistrată în anul financiar anterior momentului aplicării pentru „Deschide România” este mai mică de 500.000 de lei;
• Dacă materia primă este achiziționată și din alte țări, sellerul își desfășoară activitatea și realizează produsele exclusiv pe teritoriul României;
• Realizează produse în serie (de producție mare, mijlocie sau mică), inclusiv produse handmade.

Comisionul perceput pentru sellerii din eMAG „Deschide România” este de 5% pentru produsele din divizia hardlines (electronice, electrocasnice, unelte, articole sportive etc.) sau 10% pentru produsele din diviza softlines (produse fashion, bijuterii, jucării, accesorii, cosmetice etc.).

De ce avantaje beneficiază sellerii din programul „Deschide România”

ONG-urile înscrise în program au comision zero.

Sellerii Deschide România beneficiază de toate avantajele pe care le oferă platforma eMAG Marketplace pentru sellerii din afara programului precum: suport din partea eMAG prin Mesagerie, account manager gratuit in primele 3 luni sau Account Partners, prin care pentru doar 199 lei pe lună, sellerii au un consultant dedicat, instrumente de monitorizare și analiză în timp real in interfața contului lor de seller.

În același timp, selleri beneficiază de acces la programele Fulfilment by eMAG și eMAG Genius, promovare în campanii umbrelă precum eMAG Outlet, Citește Românește sau Necesare zi de zi sau prin eMAG Ads, sau platforma de e-learning dedicata exclusiv seller-ilor eMAG – eMAG Academy.

Toate produsele înscrise în program vor fi etichetate în site, cu logo-ul specific „eMAG Deschide România”, pentru ca vizitatorii eMAG să identifice mai ușor produsele made in România.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri