Ce avantaje ai ca retailer dacă faci parte dintr-o platformă de tip Marketplace

Data actualizării: Data publicării:
tasta enter cu logo coş de cumpărături, simbol comerţ online Articol susţinut de eMAG
Comerţ online. Foto: Getty Images
Din articol

Comercianţii români au acum posibilitatea de a-şi lista şi prezenta gratuit oferta de produse prin intermediul platformei Marketplace, dezvoltată de eMAG, pionierul pieţei de comerţ online din România.

Comercianţii pot accesa astfel o bază impresionantă de 500.000 de potenţiali clienţi care vizitează zilnic platforma eMAG Marketplace, ce include peste 22.000 de selleri.

Cei care doresc să devină seller eMAG nu au nevoie decât de un laptop conectat la Internet, carte de identitate și actele firmei, pe care le încarcă în formularul de înscriere eMAG Marketplace.

Procesul de aprobare este rapid şi fără riscuri. Formularul de înscriere se completează în maximum 5 minute, iar contul va deveni activ în cel mult trei zile.

Sellerii parteneri au la dispoziție instrumente de monitorizare și analiză în timp real a evoluției afacerii lor, precum și recomandări personalizate, alerte și mesaje care îi notifică în cazul în care este nevoie de o acțiune specifică în cont.

Partenerii eMAG Marketplace îşi pot promova şi vinde produsele inclusiv pe piaţa internaţională

Pentru o gestionare rapidă și ușoară a contului, partenerii care au deja un magazin online deschis pot sincroniza magazinul lor cu platforma Marketplace prin intermediul unei interfeţe pentru programarea de aplicaţii (API).

În plus, înscrierea în eMAG Marketplace oferă comercianţilor și oportunitatea de a-și promova produsele prin intermediul canalelor de marketing online și offline, pe care le folosește eMAG.

Pe lângă deschiderea la nivel național, partenerii eMAG Marketplace își pot extinde afacerea şi pe plan internațional fără costuri: fie prin listarea directă pe platformele eMAG Marketplace Bulgaria sau eMAG Marketplace Ungaria, fie prin accesarea gratuită a platformei digitale unice IMN (International Marketplace Network), care permite accesarea marketplace-urilor europene din Italia, Franța și Germania.

În schimbul acestor beneficii, comercianţii vor plăti un comision din vânzări, comision care diferă de la o categorie de produse la alta.

Dacă sunt antreprenori români aflați la început de drum, aceştia au acces în programul Deschide România, special gândit pentru micii producători români, întreprinderi sociale sau chiar ONG-uri, prin intermediul căruia beneficiază de comisioane mai mici.

Sprijin dedicat şi specializat pentru toate zonele din platforma eMAG Marketplace

Pe lângă oportunitatea de a vinde internațional, eMAG le oferă sellerilor parteneri posibilitatea de a benefica de suport specializat pe toate zonele operaționale din platformă.

Astfel, fiecare seller are acces la mai multe instrumente de monitorizare care permit adaptarea stocului și gamelor de produse la nevoile și interesele utilizatorilor:

  • Suport logisitic integrat - prin Fulfilment by eMAG. Cu ajutorul acestui serviciu, sellerii pot accesa depozitele eMAG, având la dispoziție servicii de depozitare, preluare comenzi, picking, packing și livrare. În cadrul serviciului, eMAG se ocupă de gestionarea cererilor de retur și customer care.
  • eMAG Genius - serviciul Premium în care partenerii eMAG își pot atrage fidelizarea clienților și obţine vânzări mai mari prin transport gratuit pentru comenzile la easybox, livrare rapidă a doua zi pentru comenzile prin curier, retur gratuit in 60 de zile pentru membrii Genius sau oferte exclusive săptămânale pentru clienții eMAG Genius.
  • Seller credit- prima linie de finanţare cu dobândă zero. Acesta este un proiect de finanţare gândit impreuna cu partenerul Idea Bank. Cu acest program special conceput, eMAG investește în afacerea sellerilor care vor să-şi ducă afacerea de pe eMAG Marketplace la următorul nivel.
  • eMAG Ads - prin intermediul eMAG Ads partenerii pot beneficia de serviciul de publicitate cunoscut drept pay per click (PPC) prin care au posibilitatea de a licita, la nivel de produs, pentru o poziție mai bună într-un grup de oferte și care le va permite să promoveze un produs sau o selecție de produse către clienți în timp ce ei navighează și caută produse pe eMAG.

Produsele vândute pe platforma eMAG Marketplace pot fi achitate ramburs, prin ordin de plată, eCredit sau prin card online, fără a fi nevoie ca sellerul să aibă implementat un POS. Comenzile pot fi livrate în cel mai scurt timp către clienţi prin lockerele easybox.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri