Ce cadouri speciale pot primi cei care cumpără un parfum de lux în această perioadă

Data actualizării: Data publicării:
parfumerie Articol susținut de Mastercard
Foto: Beautik Haute Parfumerie

Românii se arată tot mai interesați de piața de cosmetice și parfumuri, un segment care a cunoscut, în ultimii ani, o creștere semnificativă, conform celor mai recente studii de piață. În prezent, cele mai inovatoare și avangardiste abordări ale noilor parfumieri în vogă pot fi descoperite, în spații elegante și rafinate, în parfumeriile de lux Beautik Haute Parfumerie.

„Parfumeriile din Beautik sunt special concepute pentru orice persoană ce este în căutare de creații iconice și unice, asemenea unei semnături olfactive, ce se transformă într-un stil personal inconfundabil”, se precizează într-un comunicat Beautik Haute Parfumerie.

Parfumeriile Beautik se pot găsi în magazinele Afi Cotroceni, Băneasa Shopping City, Promenada Mall, Mario Plaza, din București, Palas Mall din Iași, City Park din Constanța, Promenada Mall Sibiu sau Iulius Mall din Cluj-Napoca.

Parfumurile de lux ale acestui brand se caracterizează prin „compozițiile olfactive neconvenționale, designul modern al sticlelor și edițiile limitate cu arome inedite”.

Beautik Haute Parfumerie este partener în programul Mastercard Premium & Business, prin intermediul căruia oferă un cadou rafinat constând într-un produs al unuia dintre brandurile de lux din BEAUTIK Haute Parfumerie.

Oferta nu se poate cumula cu alte reduceri sau promoții existente în locație.

Cardurile din programul Premium & Business pentru care se aplică oferta sunt: Gold, Platinum, World, World EliteTM, Business sau Corporate Mastercard® emis în România.

Parfum de la Beautik Haute Parfumerie: Baccarat Rouge 540

Este un parfum născut din întâlnirea dintre Maison Francis Kurkdjian și Baccarat pentru a celebra aniversarea a 250 de ani de măiestrie în arta cristalului.

„Luminos și sofisticat, Rouge 540 se așează pe piele în acorduri florale îmbinate cu o ușoară briză lemnoasă. Mi-am imaginat o alchimie poetică unde notele de iasomie și strălucirea șofranului definesc fațetele minerale ale ambrei și tonurile lemnoase de cedru proaspăt taiat. O semnătură olfactivă memorabilă”, declară Francis Kurkdjian, parfumierul care a creat, în ultimii 14 ani, parfumuri pentru Jean Paul Gaultier, Christian Dior, Giorgio Armani, Guerlain, Kenzo, Versace sau Yves Saint Laurent.

Juliette Has a Gun, sau cum poate deveni un parfum o „armă a seducției”

Romano Ricci, creatorul acestui brand este strănepotul marii creatoare haute couture Nina Ricci, moștenire care i-a deschis porțile în lumea designului și a parfumurilor. Dincolo de aceasta, Romano Ricci are o viziune personală asupra parfumeriei, concretizată prin creațiile sale originale.

Numele brandului face referire la eroina lui Shakespeare, Julieta (Juliette), un portret de feminitate „rock", dar, în același timp, plin de „eleganță", iar arma sugerează puterea parfumului, considerat o adevarată armă a seducției.

„De la New York la Paris, Los Angeles sau Berlin, colecția „Juliette Has a Gun” intrigă lumea printr-o colecție de parfumuri cu note romantice ce întruchipează diferite tipuri de feminitate”, se arată în comunicatul Beautik Haute Parfumerie.

În România, în sectorul industriei cosmetice și de parfumuri activează în jur de 2.000 de companii cu peste 11 mii de angajați, conform studiilor recente de piață.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri