Sari la conținut

Verificări la RAR Bihor. Un tânăr îi acuză pe angajaţi că i-au spart parbrizul camionului

Cu parbrizul spart și bun de plată. Este pățania unui bihorean care s-a ales cu o pagubă de cinci mii de lei, după ce, susține el, angajații de la filiala Bihor a Registrului Auto Român i-ar fi fisurat parbrizul camionului cumpărat cu 42.000 de euro din Germania.

"Când mașina a intrat pe rampă la verificări, mașina nu a avut absolut nicio problemă. S-a verificat, i s-au făcut poze, totul era în regulă la mașină, după care s-a tras în față, după care s-a rabatat cabina la mașină și când, probabil s-a rabatat cabina, i-a spart parbrizul", spune Alin Ciprian Mera, proprietarul camionului.

Dupã incident, angajații RAR ar fi refuzat sã-i elibereze actele necesare pentru înmatriculare, pe motiv cã... vehiculul are parbrizul spart. Nemulțumit de situația creatã, proprietarul camionului a cerut explicații conducerii instituției. I s-a transmis cã angajații nu se fac vinovați de situația neplãcutã.

"Am întrebat dacă au camere înăuntru, să se vadă de unde a pornit și cum a fost mașina. Nu au în incintă nicio cameră", susţine păgubitul.

Așa cã, nemulțumit de situație, bãrbatul a depus o plângere la poliție. Pânã la finalizarea ei însã, tot el trebuie sã plãteascã valoarea unui nou parbriz care costã câteva mii de lei.

"Eu vin să-mi fac RAR-ul, mașina mea e în stare perfectă și să plec de aici cu o pagubă de aproximativ 5.000 de lei", acuză bărbatul.

"Polițiștii orădeni efectuează cercetări pentru a stabili împrejurările în care a fost comisă fapta, urmând ca la finalizarea cercetărilor, în funcție de rezultat, să fie propusă soluție corespunzătoare prin Parchet", a declarat comisarul Alina Dinu, purtãtorul de cuvânt al Poliției Bihor.

"În momentul de față se desfășoară o anchetă a Poliției. De altfel, investigația a fost cerută de reprezentanții Registrului Auto Român tocmai pentru clarificarea pe cale legală a situației. Până la finalizarea anchetei, conducerea RAR se abține de la orice declarații", a precizat, pentru Digi24 Oradea, Roxana Dima, purtãtorul de cuvânt al RAR.

Proprietarul camionului este decis să dea în judecată Registrul Auto Român ca să-și recupereze paguba și banii pe care îi pierde în perioada în care nu își poate folosi vehiculul.

Reporteri: Anca Deac, Bianca Firezar
Operatori: Norbert Hegedus, Constantin Gheorghițã
Editor web: Adrian Laboş