Conversia datoriei în acţiuni nu reprezintă ajutor de stat. Comisia Europeana a fost, în principiu, de acord cu acest proces.
![](https://s.iw.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwJTNBJTJGJTJG/c3RvcmFnZTA3dHJhbnNjb2Rlci5yY3Mt/cmRzLnJvJTJGc3RvcmFnZSUyRjIwMTcl/MkYxMiUyRjE4JTJGODU3MjEyXzg1NzIx/Ml9ORGRrTW1JMFpqTmlZVGN4TmpCaE1q/SmlOekV3T0RGa1lUY3lfdGh1bWJfLmpw/ZyZ3PTgwMCZoYXNoPTA4MzY0YjJmY2RmN2JmNGM5ZDZiYThhMWViZmYwNTg4.thumb.jpg)
Citește și Investigație a CE la CFR Marfă. Cei nouă miniștri care au îngropat compania
Conversia datoriilor societăţii în acţiuni în cadrul procesului de privatizare a CFR Marfă, din anul 2013, nu reprezintă ajutor de stat în condiţiile în care a fost îndeplinit ”testul investitorului privat prudent”, iar Comisia Europeana (CE) a fost, în principiu, de acord cu acest proces, a anunţat luni Ministerul Transporturilor.
”Autorităţile române au susţinut faptul că măsura nu reprezintă ajutor de stat în condiţiile în care este îndeplinit testul investitorului privat prudent, în contextul privatizării iminente a companiei la acel moment. Comisia Europeana a fost, în principiu, de acord cu acest proces. Ca urmare a eşecului procesului de privatizare, proces care nu a mai fost reluat, motivat de situaţia economico -financiară dificilă a societăţii, Comisia Europeană a monitorizat acest caz”, se arată în comunicat.