Campania #amgrijă se extinde la nivelul întregului Grup Digi România

Data actualizării: Data publicării:
v2_Digi Sergiu si Daniel

Campania #amgrijă își propune să transmită clienților Digi România, telespectatorilor și ascultătorilor platformelor audiovizuale ale grupului, informații despre eforturile echipelor noastre pentru a menține calitatea serviciilor la același nivel ca în condițiile normale de activitate. Pentru că lucrul de la domiciliu este o soluție doar pentru echipele cu activitate de birou ale companiei, îndemnul #amgrijă devine o regulă de aur aplicabilă în toate interacțiunile zilnice cu clienții, ale angajaților grupului.

“Am alocat resursele necesare pentru a asigura continuitatea serviciilor, am creat și adaptat planuri de managementul crizei pentru această situație, suntem în continuu contact cu piața, cu partenerii, cu colegii de dincolo de granițe și mai ales cu autoritățile, pentru a reconfirma că suntem un pilon al societății, un important actor economic și un angajator responsabil. Îi asigurăm atât pe colegii noștri, cât și pe clienți, că deciziile noastre sunt bine calculate și asumate. La aceeași cumpătare și analiză practică îi îndemnăm pe toți.

Gândurile noastre se îndreaptă spre toți colegii care sunt în centrul acțiunii, asigurând toate cele necesare pentru a susține business-ul în aceste circumstanțe grele. Tuturor celor care contribuie la buna funcționare a serviciilor noastre, de care au nevoie milioane de oameni din țară sau de peste hotare și zeci de mii de companii și instituții, le mulțumim pentru rezistență, loialitate și perseverență. Acesta este spiritul Digi și ei îi fac cinste prin felul în care rezolvă fiecare intervenție, fiecare interacțiune cu clientul, fiecare cerere urgentă sau abordează fiecare reportaj. Contăm pe sprijinul și implicarea tuturor: angajați, clienți, autorități ca să ținem România conectată inclusiv la speranță și progres,” a declarat Serghei Bulgac, Președinte al Consiliului de Administrație și director general al Grupului Digi.

Măsurile de protecție și prevenție au fost implementate prompt pentru ca echipele de intervenție a căror prezență în teren este indispensabilă, să interacționeze în siguranță cu abonații. Operatorii de rețele au fost dotați cu echipamente de protecție și au fost instruiți conform noilor reglementări privind securitatea și sănătatea muncii, astfel încât să respecte măsurile de igienizare și distanțare cerute autorități pentru limitarea răspândirii Covid-19.

În sediile centrale și de filiale au fost adoptate măsuri de triaj de acces și s-a redus maximal posibil prezența fizică a angajaților ca urmare a adoptării programului de lucru în ture, pentru asigurarea permanenței, sau a lucrului de la domiciliu. Se efectuează periodic igienizarea tuturor spațiilor și se utilizează echipamente de protecție pentru posturile unde există interacțiune umană (recepții, pază). Măsurile de protecție și prevenție au fost și vor continua să fie aplicate cu responsabilitate și strictețe și de către colegii care asigură mentenanța, cei din magazine, departamentele de logistică și aprovizionare și de angajații diviziei media, al căror program de lucru a fost reconfigurat, pe ture de câte 14 zile.

Magazinele Digi România și-au redus programul de lucru, iar angajații lucrează în ture pentru a limita interacțiunile cu clienții. Intervalul orar 11:00 - 13:00 este acum alocat mai ales seniorilor (clienților cu vârste peste 65 de ani). Spațiile sunt dezinfectate și aerisite conform recomandărilor autorităților și au fost montate panouri transparente de protecție, pentru mai multă siguranță, în timp ce pe podea au fost aplicate indicații privind distanța de siguranță.

Toate modalitățile de interacțiune cu clienții sunt deschise, iar plata facturilor este posibilă astfel:

- online, prin virament bancar, prin sisteme de plăți de tipul e-payment sau plată la comercianți;

- prin terminalele de plată ale unor bănci sau prin ATM-urile acestora;

- prin serviciile de tip self-bank.

- direct în cele 340 de magazine (altele decât cele din centrele comerciale sau mall-uri, a căror activitate a fost suspendată, conform deciziilor autorităților);

Site-ul și aplicația digiromania.ro au primit noi funcționalități și au fost optimizate pentru a permite un bun nivel de accesibilitate pentru traficul în creștere. Toate operațiunile legate de plata serviciilor sunt disponibile fără întreruperi. Serverele companiei au capacitatea de a gestiona toate aceste operațiuni și traficul în creștere.

Datorită efortului depus de echipele noastre pentru stimularea plăților online, în luna martie, zeci de mii de clienți au renunțat la factura în format clasic și au adoptat modalitățile de plată online a facturii Digi. Doar în ultimele zece zile, comparativ cu aceeași perioadă a lunii anterioare, s-a înregistrat o creștere cu 125% a activărilor facturii electronice (prin toate canalele) și cu 45% a plăților online.

#Amgrijă să rămâi conectat la actualitate, informat corect și încrezător

Posturile TV și radio ale grupului Digi | RCS & RDS au luat, încă din 11 martie 2020, măsuri de siguranță și prevenție, menite să asigure funcționarea neîntreruptă, la aceeași calitate cu care telespectatorii și ascultătorii s-au obișnuit.

Deopotrivă cu lansarea campaniei TV #amgrijă, prin care vedetele Digi24 au invitat telespectatorii să adopte o conduită responsabilă pentru prevenirea răspândirii Covid-19, jumătate dintre angajații stației de știri au intrat în autoizolare și au lucrat de acasă timp de două săptămâni. Din 26 martie 2020, ei au preluat ștafeta de la colegii care au asigurat permanența în răstimp.

Programul de lucru în două ture are scopul să ofere telespectatorilor siguranța că, în ciuda restricțiilor crescânde date de starea de urgență, jurnaliștii postului de știri Digi24 vor continua să aducă în casele românilor cele mai noi știri, anunțurile zilei, interviuri cu autorități și specialiști și dezbateri relevante despre actualitatea zilei.

Pentru Digi Sport, pandemia a însemnat oprirea tuturor competițiilor transmise în direct de către televiziune. Din grijă pentru ei și pentru cei apropiați, angajații Digi Sport s-au regrupat în două echipe care se schimbă la 14 zile, iar reporterii care merg pe teren #augrijă să poarte echipament de protecție, iar la revenire, să nu intre în contact cu colegii din redacție. Noile circumstanțe au stimulat creativitatea jurnaliștilor Digi Sport care își fac în continuare meseria cu dedicare. Interviurile și analizele din studio au fost înlocuite de dialoguri la distanță cu invitații și colaboratorii obișnuiți ai postului, pentru a explica publicului impactul COVID-19 în lumea sportului. De asemenea, printre transmisiunile Digi Sport din această perioadă se numără și reluări ale unor meciuri memorabile, confruntări care și-au rezervat deja un loc în istoria celor mai populare sporturi precum fotbalul sau tenisul.

#Stauacasă #Casăștii” este o inițiativă marca Digi FM bazată pe puterea exemplului, într-o perioadă în care toți încercăm să limităm răspândirea CoVid-19. “Pentru că avem colegi cărora le pasă de noi. Pentru că și nouă ne pasă de ai noștri. Pentru că vrem să ne auzim și mâine cu voi la radio.”

Matinalul Digi FM cu Bogdan Miu, Bogdan Ciuclaru și Beatrice Ghiciov se transmite acum din trei ”studiouri”. De la 06.30 la 10.00, matinalii” aduc voia bună din casele lor în casele ascultătorilor, la fel Ramon Cotizo (de la 10.00 la 13.00), Doru Oprișan (de la 13.00 la 16.00) și Lucian Mîndruță (de la 16.00 la 18.00). Atât matinalii, cât și Lucian Mîndruță sunt live și pe Facebook, pentru o mai strânsă interacțiune cu ascultătorii.

Echipa știrilor Digi FM, deși lucrează de acasă cu buletinele de ştiri construite în siguranţă, centralizate de un singur redactor prezent zilnic în redacție, alături de producător, continuă să livreze cele mai importante știri, la fix, la şi jumătate și oricând avem breaking news, atât on-air, cât și online pe paginile web și Facebook Digi FM.

În această perioadă, sloganul “Ești bine cu Pro FM” s-a acordat la actualitate și s-a transformat în “Ești bine acasă”. Noul slogan reflectă atitudinea #amgrijă, respectiv schimbările pe care fiecare dintre noi trebuie să le facă, pentru sine și pentru mai bine, în această perioadă. Distracția și responsabilitatea față de acțiuni simple și eficiente la care suntem chemați - igiena strictă, distanțarea socială și autoizolarea - fac casă bună la Pro FM. Matinalul “Dimineața blană” continuă să difuzeze cea mai bună muzică și bună dispoziție, live din studio, dar are și o nouă rubrică , “Afecțiune pentru națiune”, în care ascultătorii transmit un gând de bine celor dragi de care acum sunt despărțiți. Alături de “Dimineața Blană” au rămas în linia întâi, cu programe live din studio, matinalul de weekend Pro FM și emisiunea drive-time cu Nico.

În vremuri de (auto)izolare, Chill FM este soluția perfectă antistress. Singurul post de radio din FM care difuzează doar muzică relaxantă, cu beat ușor, fără întreruperi și anunțuri, poate fi ascultat și pe www.chillfm.ro sau prin aplicațiile disponibile în Google Play și App Store. Pentru cei care fac sport acasă și pentru cei care trebuie să iasă din casă, Dance FM aduce zilnic un playlist fresh, plin de piese noi, din top-uri locale și internaționale. În fiecare noapte,  după ora 12, unicul post de radio dance din România care emite la nivel național, pe trei frecvențe, în București pe 89.5, la Cluj pe 103 și în Târgu Mureș pe 100 FM, transmite podcast-urile celor mai cunoscuți DJ-i din lume.

Și postul de televiziune Utv s-a repoziționat, în această perioadă, sub sloganul “Tu îți faci treaba, noi îți facem playlist-ul”. Mesajul echipei Utv este că, dacă ne concentrăm pe ce știm să facem bine și rămânem încrezători, vom depăși cu bine această etapă. Veștile bune, interviurile cu cei mai apreciați artiști și influenceri români, precum și gesturile de solidaritate ale artiștilor care vin să ne ridice moralul cu gânduri bune și piese noi, nu lipsesc de la Utv.

Pentru cei care sunt acum acasă, de bună voie sau de nevoie, și pentru cei care abia așteaptă să revină acasă după o zi de lucru grea, Film Now rămâne aliatul de nădejde împotriva plictiselii și neliniștii. Echipa Film Now continuă să livreze, la fel de prompt ca înainte, atractive producții de box-office și seriale de la Hollywood, neîntrerupte de publicitate, în confortul și siguranșa căminului abonaților săi.

Aceeași propunere, “zero publicitate”, vine și de la Digi Documentare, pentru cei care preferă poveștile “inspirate din fapte reale”. Digi Life, Digi World și Digi Animal World invită telespectatorii care și-au amânat călătoriile, vacanțele și noile experințe, să-și continue planurile, cu aceeași bucurie și emoție și speranță. Echipa Digi Documentare le-a pregătit o selecție de documentare de cea mai bună calitate, dar și surpriza lunii aprilie - o serie originală Digi Life care-i va purta într-o călătorie fantastică prin colecțiile private ale unor personaje seducătoare, “Colecționarii”.

#amgrijă să ai încredere în mâine

Grupul Digi România îi îndeamnă pe abonați, clienți și pe toți concetățenii să se alăture campaniei #amgrijă, să respecte măsurile de siguranță și prevenție, să evite deplasările inutile, să dea dovadă de solidaritate și responsabilitate față de propriile familii și de semenii lor.

De asemenea, compania face apel la toți abonații aflați în izolare sau carantină la domiciliu să nu solicite intervenția echipelor de teren în spațiul locativ, în perioada de restricționare a interacțiunilor, pentru a nu zădărnici eforturile de prevenire a răspândirii virusului. Toți angajații Digi contează pe onestitatea abonaților și le transmit să comunice toate datele necesare către operatorii de la relații cu clienții, pentru ca echipele de teren să își desfășoare activitatea în condiții sigure atât pentru angajați, cât și pentru familiile lor și pentru clienți. În această perioadă dificilă, cu toții avem același obiectiv: să #avemgrijă unii de alții și să fim sănătoși.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri