Tudor Chirilă, critică acidă la adresa lui Laufer după acuzațiile de antisemitism: „Asta înseamnă să fii mizerabil”

tudor chirila_petre ivu

Actorul și cântărețul Tudor Chirilă a criticat în termeni duri acuzațiile de antisemitism formulate de Ilan Laufer la adresa președintelui Klaus Iohannis, care a refuzat să-l numească în funcția de ministru al Dezvoltării. Chirilă subliniază că „să te folosești de drama poporului tău ca să sensibilizezi și să manipulezi opinia publică, asta înseamnă să fii mizerabil”.

Redăm mai jos mesajul complet al lui Tudor Chirilă, așa cum a fost postat pe pagina oficială de Facebook a artistului:

„Să te folosești de drama poporului tău ca să sensibilizezi și să manipulezi opinia publică, asta înseamnă să fii mizerabil. Să-i reproșezi unuia care te-a mai numit ministru că discriminează pe criterii etnice pentru că nu te-a mai numit încă o dată, asta înseamnă să fii mizerabil. Să ajungi să te poziționezi ca înflăcărat gardian al memoriei dramelor poporului tău când ești mai cunoscut pentru activitatea mondenă decât pentru activism, asta înseamnă să fii mizerabil. Să te folosești de familia ta și de drama ei ca să deturnezi complet sensul unui refuz, asta înseamnă să fii mizerabil. România trăiește probabil una dintre cele mai grave pauze de bun simț din istoria ei recentă. Până și ultimul român dintr-un ipotetic clasament al bunelor maniere și educației s-ar uita de sus la mizerabilii care au ajuns să ne conducă”, a scris Tudor Chirilă.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media