Câțiva clienți mulțumiți au lăsat un bacșiș de 10.000 $ la restaurant. A doua zi proprietarii au fost îngropați în cereri de angajare

Data actualizării: Data publicării:
cuplu
Alfonso și Claudia Brito FOTO: Alfonso Brito

Un client obișnuit al unui restaurant mexican din Salt Lake City, SUA, și prietenii pe care i-a invitat la masă le-au oferit un bacșiș de 10.000 de dolari angajaților. După ce povestea a devenit cunoscută, proprietarii s-au trezit într-o situație neașteptată.

Alfonso și Claudia Brito dețin restaurantul Monarca din Salt Lake City și fac tot ce le stă în putere ca fiecare client să fie mulțumit. Michael McHenry este un client obișnuit al celor doi soți. Într-o vineri „super aglomerată”, la mijlocul lunii septembrie, el a fost la restaurant împreună cu 24 de invitați.

Când aceștia se pregăteau de plecare, o persoană din grupul lui McHenry l-a chemat pe Alfonso Brito, i-a mulțumit pentru masă și i-a cerut să-i prezinte angajații.

În timp ce Brito prezenta angajații, grupul a pregătit bacșișul. „Au scos din buzunar 10.000 de dolari și i-au dat Claudiei, soției mele și mie”, a spus Brito pentru Insider. „Toți angajații au fost foarte încântați.

Brito a spus că bacșișul a fost împărțit între toți angajații.

Soții Brito au povestit acest lucru și pe Instagram: „Un act de bunătate care depășește cu mult ceea ce putem exprima prin cuvinte. Impactul lui se extinde și asupra familiilor angajaților și asupra întregii noastre comunități”.

Brito spune că McHenry și prietenii cu care a fost la masă se întâlnesc în formula respectică o dată pe an ca să meargă la un restaurant și de fiecare dată lasă bacșișuri generoase, însă la la Monarca au lăsat cea mai mare sumă de până acum.

Steven Harward, unul dintre meseni, a declarat pentru presa locală că grupul său a dat bacșișuri mari de aproximativ 20 de ori. „Este o experiență cool și ne place să dăm înapoi puțin din ceea ce primim”, a spus el.

După această întâmplare, Brito spune că a fost efectiv îngropat de cereri de angajare. În același timp, și numărul clienților a crescut semnificativ.

Când auzi că cineva a dat bacșiș de 10.000 de dolari presupui că sunt servicii bune. Și cine ajunge în restaurantul meu știe că este adevărat”, a spus Brito.

Brito a mai povestit că la Monarca angajații sunt motivați să muncească cu dăruire, iar clienții sunt tratați cu mult respect. „Avem un motto: tratează clienții ca pe mama ta”, a spus Brito.

Editor : D.C.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Câte zile libere mai au românii până la finalul anului 2025. Urmează o vară cu minivacanțe și weekenduri...
Digi FM
Cu ce se ocupă Petre Roman după ce a renunțat la cariera politică: „Aceasta e satisfacția mea cea mai mare...
Pro FM
Debodează de senzualitate și arată acest lucru. Karmen, irezistibilă în ținute ce-i subliniază decolteul...
Film Now
Acum un an, Owen Cooper era un băiat normal și juca fotbal în parc, azi e la Hollywood. Ce spun vecinii...
Adevarul
Transformarea dramatică a unui soldat ucrainean, care a pierdut 40 de kilograme în aproape trei ani de...
Newsweek
Pensii tăiate cu 550 de lei într-un singur an. Cheltuielile pe arme cresc cu 3.000.000.000 €
Digi FM
Shiloh, fiica actorilor Angelina Jolie și Brad Pitt, imagini virale. Fanii sunt convinși că adolescenta calcă...
Digi World
De ce nu e bine să asociem friptura cu cartofii prăjiţi. Explicaţiile medicului Mircea Beuran
Digi Animal World
Această femeie a coborât un munte, cărându-și câinele de 49 de kilograme în spate. Imaginile cu animalul...
Film Now
Chet, fiul lui Tom Hanks, dezvăluie numele actriței care i-a oferit „cel mai bun moment” din viața lui. Este...
UTV
Chef Matteo Grandi a slăbit 90 de kilograme în 8 luni. La ce alimente a renunțat din dieta sa