(P) Prețuri anti-inflație și promoții speciale pentru consumatorii din toată țara, în cea mai nouă campanie națională Carrefour

Data actualizării: Data publicării:
Crf-Aniversar-DIGI

Într-un context în care inflația îi face pe români atenți la ce și cât cumpără, Carrefour propune clienților săi cele mai mici prețuri din piață, pe parcursul lunii mai, la mii de produse. În acest fel, consumatorii pot introduce în coșul săptămânal de cumpărături produsele preferate, la cel mai mic preț garantat.

Produse din categoriile alimentare și nealimentare sunt actualizate în fiecare miercuri în pagina dedicată de pe carrefour.ro, în cadrul unei campanii valabile la nivel național, în toate hipermarketurile, supermarketurile și magazinele Express (aici lista magazine), prin Bringo și carrefour.ro.

Totodată, oferta de neoprit Carrefour reunește patru artiști celebri - Andra, Marius Moga și Zob feat. Nicole Cherry, care se duelează în melodii pentru a obține titlul de cel mai mare HIT potrivit pentru cele mai mici prețuri. Artiștii trebuie să câștige susținerea clienților care votează HITul preferat, la final, aceștia din urmă putând fi recompensați cu vouchere de 100 de euro pe care le pot folosi în magazinele și pe platformele online Carrefour.

În Luna HIT, selectăm săptămânal sute de branduri alimentare și nealimentare pe care le oferim clienților noștri la cel mai mic preț garantat. Sunt mărci pe care le-am ales cu atenție la preț, calitate și sezonalitatea produselor. Ne dorim ca acest tip de campanie să devină o soluție recurentă pentru nevoia consumatorilor de a accesa oferte potrivite nevoilor și bugetelor lor. Campania aduce tuturor clienților mii de produse la cel mai mic preț garantat, indiferent dacă își fac cumpărăturile în magazin, prin Bringo sau de pe carrefour.ro, continuând propunerile promo pe care le facem sub umbrela creativă Top 100 produse HIT pe parcursul întregului an. Astfel, acest demers se încadrează în strategiile noastre comerciale și de customer experience, prin care creăm zi de zi o experiență interactivă de cumpărare și devenim alegerea preferată a consumatorilor în materie de shopping", menționează Roxana Cernica, Director Dezvoltare Comercială Omnicanal, Carrefour România.

Produsele care beneficiază de reducerile aniversare Carrefour Luna HIT fac parte din categorii alese pe criterii ce țin de calitate, de importanța lor în coșul săptămânal de cumpărături sau de popularitate.

În acest context inflaționist, în care oamenii sunt mai precauți cu achizițiile, Carrefour urmărește să ofere consumatorului cele mai bune produse la cele mai mici prețuri. Astfel, odată cu această campanie, și produsele din categoria marcă proprie beneficiază de prețuri promoționale, prin platforma de loialitate Act For Good. Printre acestea se numără TEX - marca proprie de îmbrăcăminte, gamele de produse de îngrijire personală, îngrijire bebe, curățenie, casă, auto și grădină.

Clienții Carrefour se pot bucura de prețuri mai mici și la produse din gama electrocasnicelor, cum ar fi televizoare, aspiratoare sau mașini de spălat.

Luna HIT, cu reduceri aniversare și oferte de neoprit, se adaugă la o listă de promoții și măsuri de protejare a puterii de cumpărare, precum Top 100 Produse HIT și Bonul de Weekend, prin care Carrefour răspunde nevoilor dinamice ale clienților, sute dintre produsele preferate ale românilor găsindu-se în ofertele săptămânale.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri