Sari la conținut

2017, an profitabil pentru Administrația Domeniului Public Oradea

Buget de aproximativ şapte milioane de euro, din care un profit de aproape 1,5 milioane de euro. Este bilanţul Administraţiei Domeniului Public Oradea pentru activitatea de anul trecut. Cei mai mulți bani - 1 milion de euro - au fost aduși de Aquaparkul Nymphaea care a atras trei sute de mii de vizitatori.

La mai bine de un an şi jumătate de la deschidere, aquaparkul din Oradea aduce profituri importante Administraţiei Domeniului Public. Reprezentanții ADP speră să rezolve - chiar dacă parțial - problema cozilor interminabile de la intrarea în incintă prin deschiderea unui nou punct de acces pentru cei care au cumpărat tichete online.

De asemenea, din acest an, capacitatea complexului a fost mărită de la 1.850 la aproximativ 2.200 de persoane.

Liviu Andrica, directorul ADP Oradea: "Cea mai mare satisfacţie a mea a fost acolo când oamenii pe care i-am întors de la intrare au venit a doua şi a treia zi, m-au recunoscut şi au spus:"domnule, felicitări. Condiţiile sunt impecabile. Aţi făcut bine."

În proiectele ADP pentru acest an este cuprins și Cimitirul Municipal. În zonă va fi amenajat un spațiu unde sa fie depozitate urnele cu rămășițele celor incinerați într-un crematoriu.

Liviu Andrica, directorul ADP Oradea: "Vom începe şi noi cu câteva sute, eventual o mie."

Cât privește mutarea Pieței Obor dincolo de șoseaua de centură, Liviu Andrica spune că este pregătit să elibereze terenul pentru construcția sălii polivalente chiar mai repede, dacă este nevoie. Termenul pentru deschiderea pieței pe noul amplasament este 1 iulie.

Reporter: Adrian Ciucuriță
Operator: Norbert Hegedus

Pe aceeași temă