Un prosop pe post de fustă este vândut cu 900 de euro de un brand celebru

Data actualizării: Data publicării:
model masculin
Un prosop pe post de fustă este vândut cu 900 de euro de un brand celebru FOTO: Balenciaga

Designerul Demna Gvasalia de la brandul exclusivist Balenciaga este cunoscut pentru creațiile sale vestimentare de lux, dar și pentru unele prin care pare că își bate joc de amatorii de extravaganțe.

El a lansat pantofii sport de 1.850 de dolari, care par murdari și distruși și geanta care arată ca un sac de gunoi și are prețul de 1.800 de dolari. Pentru colecția de primăvară 2024, Demna Gvasalia a pregătit un prosop de baie pe post de fustă, cu prețul de 925 de dolari, adică în jur de 900 de euro, relatează Insider.

Potrivit sursei citate, fusta este, într-adevăr, un prosop din bumbac, dar cu logo-ul Balenciaga brodat. Și Amazon a lansat un produs similar, care costă doar 21,99 de dolari, numai că acest articol pare mai util, pentru că are și un buzunar frontal.

Demna Gvasalia, designer georgian în vârstă de 42 de ani, a spus într-un interviu pentru New York Times că nu-i place luxul, pentru că este o modalitate prin care oamenii vor să arate că sunt bogați. Poate și de aceea nu se poate abține să nu facă articole de lux din ce în ce mai ridicole, la prețuri exorbitante, menite să stoarcă bani de cei obsedați de branduri.

Editor : D.C.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri