Sari la conținut
News Alert

NASA a descoperit 1.284 de exoplanete noi

Agenția Spațială Americană consideră că nouă dintre cele 1.284 de planete ar putea fi locuibile.

„Acest lucru ne dă speranța că, undeva în jurul unei stele similare Soarelui nostru, vom descoperi până la urmă o planetă soră cu Pământul”, a spus Ellen Stofan, cercetător științific în cadrul NASA.

Uriașa descoperire dublează astfel numărul exoplanetelor descoperite de telescopul spațial Kepler.

În total, numărul planetelor observate în afara sistemului nostru solar se ridică până în această zi la 3.264.

Dintre exoplanetele descoperite astăzi, NASA consideră că în jur de 550 sunt solide precum Pământul. Așadar, dintre acestea, nouă ar putea fi locuite.

Telescopul spațial Kepler a descoperit până acum 4.302 „candidate” de a fi numite planete, între 2009 și 2013, dintre care 1.284 au o probabilitate de 99% sau mai mare de a fi planete. Alte 1.327 sunt considerate „cel mai probabil” să nu fie planete. 707 sunt considerate mai degrabă „alte fenomene astrofizice” decât planete.

Etichete: nasa , descoperire , exoplanete , planete descoperite