Live

Asociaţia Pro Infrastructură, despre nominalizarea lui Răzvan Cuc la Transporturi: „O ciorbă proastă reîncălzită”

Data actualizării: Data publicării:
FOTO: INQUAM PHOTOS - OCtav Ganea

Asociaţia Pro Infrastructură a transmis, miercuri, că nominalizarea lui Răzvan Cuc la Ministerul Transporturilor este „o ciorbă proastă reîncălzită”. „Şansele ca lucrurile să se schimbe în bine la acest minister vital pentru dezvoltarea ţării sunt zero, atât timp cât este condus de incompetenţi care dau bâlbe monstruoase, sclavi ai jupânilor politici”, spun reprezentanţii organizaţiei, scrie News.ro.

Citește și: VIDEO. Răzvan Cuc, pe vremea când era ministru al Transporturilor: „A luat cineva șpagă de la ei? Nu mai prind nicio lucrare!”

„O ciorbă proastă reîncălzită: asta este propunerea Guvernului la Transporturi. Răzvan Cuc a mai fost ministru al Transporturilor în anul 2017, "performanţele" sale fiind de tristă amintire”, au transmis, miercuri, reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructură.

Potrivit acestora, în august 2017, „Cuc se umplea de penibil "inaugurând" o linie de cale ferată năpădită de buruieni care există din perioada austro-ungară şi pe care se circula cu 30-35 km/h”.

„Apoi a "tăiat panglica" la 7,5 km din Centura Bucureşti, dar fără stratul final de asfalt, cu marcaje provizorii, lucrări în desfăşurare şi utilaje pe carosabil! Atenţie, nici astăzi nu este stratul de uzură aşternut pe DNCB între A1 şi DN7!”, mai spun reprezentaţii Asociaţiei.

În plus, aceştia susţin că, în iulie 2017, Răzvan Cuc „se dădea în spectacol pe Autostrada A1 Lugoj-Deva, certând constructorii pentru şanţuri lipsă şi mobilizare slabă, neînţelegând care sunt adevăratele blocaje contractuale”.

„În mai 2017, habarnistul Cuc semna ca primarul, fără să înţeleagă ce i se petrece, OMT 600, infamul ordin de ministru creat de Ştefan Ioniţă, pe-atunci şeful CNAIR. Acesta modifica RADICAL condiţiile FIDIC care, din 2011, stabileau detaliile contractuale necesare proiectelor de infrastructură. Ordinul a fost aspru criticat de toată lumea. Experţii Comisiei Europene au ameninţat că ne blochează fondurile POIM pe transport dacă nu este abrogat. În ianuarie 2018 a fost înlocuit de noul model de contract naţional. Dar efectele OMT 600 se vor vedea mult timp, 160 km de autostradă şi podul suspendat peste Dunăre de la Brăila urmând să se construiască pe baza lui”, precizează Asociaţia Pro Infrastructură.

Potrivit acestora, în mandatul lui Cuc s-au deschis 15 km de autostradă „care erau de fapt finalizaţi din decembrie 2016 şi s-au lansat licitaţii pe proiecte prost pregătite, cele mai multe nefiind încheiate nici astăzi, ba chiar unele îndreptându-se spre anulare”.

„Şansele ca lucrurile să se schimbe în bine la acest minister vital pentru dezvoltarea ţării sunt zero atât timp cât este condus de incompetenţi care dau bâlbe monstruoase, sclavi ai jupânilor politici”, mai spun reprezentanţii organizaţiei.

Premierul a transmis preşedintelui propunerile de numire a lui Daniel Suciu şi Răzvan Cuc pentru portofoliile Dezvoltării Regionale şi Transporturilor.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

E gata să plece la 5.000 km distanță, după ce amanta a născut al doilea copil, iar soția al patrulea. Pe cine ia cu el

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Contractul pentru 62 de trenuri noi, anulat de instanță. Grindeanu: Nu e neapărat pierdere, sunt convins că va exista o reevaluare

Căile ferate se degradează mai repede decât pot fi reparate. În 2023 au fost introduse noi restricții pe 764 de kilometri

VIDEO: Secțiunea 5 a autostrăzii A1 Sibiu – Pitești, realizată în proporție de peste 63%

Grindeanu spune că viteza trenurilor nu poate crește, fără o infrastructură modernizată

Partenerii noștri