LA VOLAN. Uzina Dacia din Maroc creşte producţia. Concurenţă serioasă pentru fabrica de la Mioveni

Data publicării:
dacia masina constructie renault mioveni

Modelele care ies pe benzile de la Tanger sunt Dokker, Sandero și Lodgy, iar cadența de fabricație se mărește, în condițiile în care nu o dată s-a vorbit despre concurența în cadrul grupului francez, dintre unitatea de producție nord-africană și uzina tradițională Dacia, de la Mioveni.

Mașina cu numărul 200.000 a fost o Dacia Dokker, comandată de un client autohton. De altfel, acesta este și modelul cel mai vândut. Până acum au fost produse 70.000 de unități Dokker, din care 15.500 s-au vândut în Maroc, 13.000 au trecut Gibraltarul în Spania, în timp ce Franța și Turcia au adus fiecare aproximativ 10.000 de comenzi.

Producția din acest moment este practic dublă față de cea din momentul inaugurării uzinei. Deocamdată, uzina de la Mioveni rămâne baza de producție. Cu 350.000 de unități pe an, fabrica de lângă Pitești este locul unde sunt realizate colecțiile de piese CKD, care sunt trimise spre celelalte locuri de asamblare pentru Logan, Sandero și Duster.

Totodată, la Mioveni se produc motoare și cutii de viteze folosite și de alte modele Renault care se fabrică și în Rusia, la Avtovramos și Togliatti.

Pentru cele mai tari noutăți, teste și reportaje auto, moto și chiar velo, urmăriți în fiecare sâmbătă, de la ora 10:30, emisiunea „La Volan. 

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri