"Noua hârtie igienică". Obiectele care "zboară" de pe rafturile magazinelor după relaxarea restricțiilor anti-COVID

Data publicării:
Bicicletele se vand repede pe masura ce restrictiile anti-COVID se relaxeaza
Foto: Guliver / Getty Images

Pe măsură ce restricțiile anti-COVID se relaxează și după săptămâni în care au fost nevoiți să stea în case pentru a opri răspândirea virusului, oamenii își doresc să redevină activi. Astfel, magazinele de biciclete din Statele Unite ale Americii au fost luate cu asalt de clienți, scrie CNN.

În ciuda faptului că milioane de oameni și-au pierdut locurile de muncă, iar micile afaceri se străduiesc să supraviețuiască, magazinele de biciclete se bucură de câștiguri nesperate. Proprietarul unui astfel de magazin din Texas a declarat pentru CNN că a fost nevoit să angajaeze mai multe persoane pentru a face față cererii tot mai mari.

„De obicei e liniște în magazinul nostru. Acum telefonul nu se mai oprește, iar angajații mei sunt copleșiți de numărul de comenzi și îi înțeleg”, a declarat Eric Attayi.

Citește și: 40 de suluri de hârtie igienică au fost furate dintr-un castel german. În supermarket-uri este o marfă rară

Astfel de afaceri “înfloresc” chiar dacă se află în orașe dominate de mașini precum Houston și Los Angeles sau se află în zone, unde bicicletele sunt o apariție mai mult decât obișnuită în trafic, precum Portland, Oregon, New York și Washington DC. Menținerea unui număr suficient de biciclete în stoc și finalizarea reparațiilor în timp util a devenit o provocare.

Noii clienți caută modalități de a fi activ și de a petrece cât mai mult timp în aer liber. Proprietarii de magazine de biciclete spun că închiderea sălilor de sport și a studiourilor de yoga în timpul pandemiei a contribuit la explozia vânzărilor. Alții spun că clienții caută o alternativă la naveta cu transportul în comun.

Citește și: Industria producătoare de hârtie igienică, șocată de valul uriaș de comenzi. Fabricile lucrează la foc continuu

În martie 2020, vânzările de biciclete din SUA au crescut cu 39% față de martie 2019, potrivit grupului NPD.

“Bicicletele sunt noua hârtie igienică, privind ritmul vânzărilor. Dacă sunt disponibile, cumpărați-le”, a spus Attayi.

Pe de altă parte, proprietarii de magazine de biciclete se întreabă cât va dura actuala situație. Unii au declarat că bicicliștii sunt mai interesați de această variantă de navetă deoarece drumurile sunt mai libere și mai sigure. Desigur, interesul lor poate scădea pe măsură ce traficul se va întoarce la normal.

Editor: Cristina Iancu

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri