(P) O manifestare amplă pentru sectorul de new media art și artiștii români din mediul digital - momente vibrante redefinite

Data actualizării: Data publicării:
main picture Glo

Descoperă inovația într-un mod surprinzător împreună cu cel mai nou device glo™ Hyper X2, gazdă a unor instalații inedite prezentate în cadrul Spotlight Festival & RADAR Festival.

  • Pentru toți cei care văd dincolo de limite și își doresc experiențe cu adevărat personale glo™ aduce un nou mod de a-ți redefini stilul – noul device HYPER X2.

  • glo™ duce etosul mai departe printr-o colaborare menită să susțină industria creativă din România – Spotlight x RADAR - aflate la intersecția dintre artă și tehnologii emergente, unite în acest an prin obiectivul de a aduce în față cele mai recente proiecte de new media ale artiștilor români. La RADAR proiectele expuse au explorat tema METAVERS..

  • glo™ rămâne fidel misiunii sale de a sprijini comunitățile artistice din România prin inițiative care vizează să genereze noi perspective și sensuri.

glo™ este din nou alături de comunitatea artistică, ca parte din Spotlight Festival & RADAR Festival. După inițiativele #RebelsWithaCause de a aduce culori îndrăznețe asupra orașului, glo™ generează emoții frumoase privitorilor prin noi experiențe ce vin împreună cu cea mai recentă inovație din portofoliu BAT: HYPER X2.

Artă și tehnologii emergente vizitate de aproximativ 70.600 de oameni

glo™ continuă să susțină industria creativă prin combinații inedite și experiențe noi, din dorința de a arăta că arta are atât sens, cât și impact pozitiv în dezvoltarea comunităților. Iar între 14-16 octombrie, festivalurile RADAR și Spotlight au fost punctul de întâlnire al artelor și tehnologiilor emergente, destinații ale celor aproximativ 70.600 de oameni interesați de new media art.

Vizitatorii au putut admira spațiile de expoziție în care a avut loc RADAR 2022 în trei clădiri de patrimoniu - Palatul Oscar Maugsch, Palatul Bursei, Ghica House - aflate în apropiere de Piața Universității, unite prin tema Metavers.

Inteligența artificială a fost o direcție importantă pentru tema principală, una dintre instalațiile centrale fiind AI AVATAR BALLROOM, prezentată de glo™ și expusă la Palatul Bursei. Conținutul a fost rezultatul unei colaborări multidisciplinare, între artiști și AI, și a reprezentat locul de întâlnire pentru avataruri cu influențe din culturi diferite, cu identități diverse, generate prin inteligență artificială, iar audiența a putut 'întruchipa' și controla personajul principal prin propriile expresii faciale.

Conceptul instalației a fost dezvoltat de Mihai Cojocaru, directorul tehnic & creativ al festivalului, care a ghidat algoritmul AI de generare a avatarurilor. Alex Cioacă, AI artist, a generat animații pentru avatarurile rezultate folosind alt algoritm AI. Serj Zărnescu, artist 3D, a sculptat trei dintre avataruri și a realizat integrări customizate pentru automatizarea animațiilor faciale. Punerea în scenă a fost realizată de Noetic, studio de video-mapping, care a animat avatarurile și compoziția audiovizuală din Sala de Bal în timpul evenimentului.

O altă instalație interactivă - Interactive Lightroom - a întâmpinat vizitatorii cu un spectacol coregrafiat de lumini, unde fiecare participant a putut dirija luminile prin mișcările corpului. Instalația a fost concepută de Les Ateliers Nomad pentru One Night Gallery 2022.

Participanții și-au putut continua traseul și pe Calea Victoriei pentru a vedea și a se lăsa inspirați de Spotlight, festivalul internațional al luminii.

Culori îndrăznețe & design elegant

Cu scopul de a crea momente vibrante și memorabile o nouă experiență de manifestare a stilului unic, redefinit, așa cum vrei, glo™ aduce un nou device, mai mic, mai ușor, cu un design stylish și o gamă de 7 culori speciale, pentru a descoperi eleganța în fiecare detaliu.

Poți alege contrastul care te face să ieși din mulțime, poți explora un nou mod de a experimenta sau poți descoperi inovația într-un mod surprinzător, oricare ar fi alegerea, noul glo™ hyper X2 este pregătit să scoată în evidență personalitatea, iar ambasadorii INNA, Deliric, Delia, Adrian Despot, Ana Morodan, Cătalin Bordea și Speak s-au lăsat inspirați în alegerea culorii care li se potrivește și au ales deja device-ul favorit.

Intră pe glo.ro să descoperi inovația într-un mod surprinzător și urmărește pagina de Instagram @gloromania pentru a fi la curent cu surprizele pregătite pentru perioada următoare.

*(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

 

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri