Exploatați în UE: ”Șoferul român este piesă de schimb”
Patronii firmelor de transport rutier din România profită de legislația neclară pentru a ține cu lunile șoferii români în Uniune, fără a le asigura condiții minime de trai.
Ambasadorul Canadei: România nu trebuie să se considere o țară mică în fața unei amenințări mari
Digistoria – cele mai importante evenimente petrecute pe 3 mai
Nicușor Dan nu vrea să aibă o dezbatere cu Sebastian Burduja
Burduja: Nicușor Dan nu e un om de dialog
Momentul în care craterul din Slănic Prahova se adâncește
Digistoria – cele mai importante evenimente petrecute pe 2 mai
Ce s-a descoperit la analize
Reacția unui bărbat venit din Cehia la o terasă în România
Când poate fi periculos postul negru
Șoferii se plâng că sunt lipsiți de ajutoare medicale și cer Parlamentului european să le asigure legislativ protecție. Sindicatele din transporturile rutiere spun că nu există un cadru legislativ clar. Dacă durata săptmânală de muncă este bine precizată și sunt cerințe privind odihna minimă, nicio prevedere nu stabilește cât poate fi ținut un șofer departe de casă, fără condiții igienice, de preparare a hranei. Deseori șoferii nu au unde să parcheze camioanele pentru odihnă și sunt amendați de polițiștii din țările respective. Mai multe în următorul reportaj Digi24 dedicat acestui subiect.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News