Orașul de mâine. „Odată finalizat, va fi un loc superb în București, o destinație pentru turiști din toată lumea”
Dezvoltarea imobiliară a Bucureștiul aduce cu sine potențialul de a face din capitala României o atracție pentru investitori străini, pentru branduri de renume, iar asta va insemna beneficii uriașe pentru economia locală.
Radu Marinescu, după ce USR a cerut demiterea șefului DNA: „Ministrul Justiției nu poate acționa disciplinar”
Șefa Curții de Apel acuză o judecătoare din ancheta Recorder: A decontat ilegal o chirie și l-a lovit în cap cu dosarul pe un coleg
Transnistria, cap de pod pentru un asalt rusesc la Gurile Dunării. General: „O zonă de interes” a lui Putin
Manifestație pentru independența Justiției, în fața sediului Consiliului Superior al Magistraturii. Protest și în Cluj
Cum a ajuns un tânăr italian care voia să viziteze târgul de Crăciun de la Craiova tocmai în Polonia
Nicușor Dan anunță că se lucrează „la un raport cu date despre problemele din justiție”: Îi invit pe toți magistrații să îmi scrie
Negocieri privind majorarea salariului minim. Sindicaliștii acuză: Vor să legifereze evaziunea fiscală în structura bugetului
Una din zonele în care se manifestă din plin acest potențial este și una din cele mai emblematice pentru București, cea din jurul Ateneului Român.
”Bucureștiul are o cultură puternică, locuri istorice care atrag turiști. Există competiție, restaurante bune, locuri de distracție, care pot concura cu marile orașele occidentale”, afirmă Riad Abi Haidar, partener și CEO divizia de ospitalitate One United Properties.
Pe strada George Clemanceau, One United Properties va dezvolta un hotel de lux, primul hotel Mondrian din țara noastră, care, speră investitorii în acest proiect, va deveni un pol de atracție pentru turiștii ce vor vizita Bucureștiul.
”Odată finalizat, va fi un loc superb în București, o destinație pentru turiști din toată lumea. Va crea locuri de muncă, trafic, va avea restaurante celebre, cum e Bonnie din Paris, unul dintre cele mai stilate restaurante din Paris. Va poziționa Bucureștiul ca o destinație la nivel internațional, pentru că un astfel de brand are clienți loiali în întreaga lume care urmăresc brandul oriunde în lume”, conchide Riad Abi Haidar.
Editor : C.S.
- Etichete:
- imobilare
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News