DIGICULT. Istoria publicității românești

Data publicării:
lucian 20georgescu-37455

Industrie sau artă, ştiinţă sau meşteşug, bună sau sub orice critică, totul despre publicitatea noastră cea de toate zilele, într-o analiză serioasă făcută de cei din interiorul ei: Lucian Georgescu, Şerban Alexandrescu, Răzvan Căpănescu şi Teddy Dumitrescu, sâmbătă, ora 14.30, la Digicult.

Șerban Alexandrescu | DIGI24

Împreună cu invitații noștri vorbim despre începuturile publicității de după anii 90, în care erau două alegeri, fie să emigrezi, fie să rămâi în țară și să trăiești din scris. Iar pentru Șerban Alexandrescunu erau decât două poteci: jurnalismul şi acest domeniu nou pentru România, publicitatea.

Totodată, mai aflăm modul în care se făcea publicitatea în anii 90, ce spoturi au făcut furori de-a lungul anilor şi de ce, la ce mai râd românii acum, dar și cum se putea trăi (sau nu) din această meserie în acei ani, cât se poate câştiga acum șicum a afectat criza industria publicităţii şi multe alte subiecte legate de domeniul în cauză.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri