Magazinele din Marea Britanie pun acum fotografii cu alimente pe rafturile rămase goale ca efect al Brexit-ului

rafturi
Rafturile goale din magazinele britanice, umplute cu fotografii de alimente FOTO: Twitter/ Patrick-or-Treat Dalton

Supermarketurile din Marea Britanie folosesc fotografii cu fructe, legume și alte produse alimentare pentru a umple rafturile rămase goale din cauza problemelor privind aprovizionarea.

Tesco a început să folosească imagini cu sparanghel, morcovi, portocale și struguri în zonele cu produse proaspete, iar ridicolul situației a provocat un val de reacții pe rețelele sociale.

„Mmmm, fotografii delicioase cu sparanghel”, a scris un comentator pe Twitter.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Cumpărătorii au văzut morcovi falși în Fakenham, sparanghel din carton în Londra, imagini cu portocale și struguri în Milton Keynes și unele cu produse de igienă în Cambridge. Sainsbury’s a folosit, de asemenea, poze ale ambalajelor pentru a umple rafturile, potrivit The Guardian.

Ideea vine ca o consecință a crizei de șoferi de TIR, de muncitori în ferme și fabrici de procesare a alimentelor care împreună au dus la o disponibilitate scăzută a unor articole în supermarketuri. Probleme sunt și în porturi, unde manipulanții au rămas prea puțini și nu mai fac față la volumurile mari de marfă care trebuie descărcată și transportată.

Bryan Roberts, analist în domeniul vânzărilor cu amănuntul, a spus că a început să vadă fotografii ale produselor proaspete în ultimul an, dar a precizat că au mai fost utilizate tehnici similare și înainte de această perioadă. „Nu este doar din cauza penuriei, ci și pentru că multe magazine sunt pur și simplu prea mari.”

Tesco, care s-a lăudat că vânzările sale au fost ridicate datorită capacității sale de a menține rafturile aprovizionate, a spus că imaginile cu fructe și legume nu sunt legate de problemele recente ale lanțului privind aprovizionarea și că au fost utilizate de mai multe luni.

S-a ajuns în aceste situații imedite pentru Marea Britanie din cauza Brexit și a pandemiei, care au dus la crize de personal în mai multe domenii și la mari dificultăți al transportului de mărfuri. Supermarketurile și producătorii au redus gama la diferite tipuri de produse, cum ar fi pastele, cafeaua sau ceaiurile pentru a reuși să mențină totuși un flux al mărfurilor.

Anumite produse voluminoase și nu foarte profitabile, cum ar fi băuturile carbogazoase, au fost, de asemenea, împinse în jos pe lista de priorități în ceea ce privește aprovizionarea, din cauza lipsei de șoferi, ceea ce înseamnă că aceste produse lipsesc din multe magazine.

Mai multe lanțuri, inclusiv Sainsbury’s, Asda și Tesco au închis, de asemenea, zonele de servicii alimentare pentru a reduce costurile și astfel a rămas mai mult spațiu de umplut în magazine.

Creșterea cumpărăturilor online a determinat mai multe supermarketuri să nu se mai aprovizioneze cu articole nealimentare, cum ar fi televizoare sau tigăi, așa cum făceau în trecut, lăsând libere suprafețe vaste pe care mulți comercianți nu au reușit să le umple cu produse alternative. Unii au adus în interioare servicii, cum ar fi optica medicală sau curățătorii chimice pentru a ocupa spațiu.

În ceea ce privește produsele proaspete, magazinele precum Tesco au, de asemenea, obiective privind reducerea risipei de alimente, astfel că mențin stocurile mai reduse decât cele din trecut.

Fotografii ale articolelor scumpe, cum ar fi parfumurile sau băuturile spirtoase, sunt uneori folosite în magazine pentru a preveni furtul. Imaginile articolelor sunt puse pe rafturi pentru a indica disponibilitatea, iar cumpărătorii ridică produsul real de la casă.

Editor : D.C.

Partenerii noștri
Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. digi24.ro Vezi politica de confidenţialitate
cmp_level, prv_level, m2digi24ro, stickyCookie
Studiu de Audienţă și Trafic Internet (prin CXENSE) brat.ro
cX_S, cX_P, cX_T
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utm, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY,APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
_twitter_sess, auth_token, lang, twid, eu_cn, personalization_id, syndication_guest_id, tfw_exp
Instagram instagram.com Vezi politica de confidenţialitate
csrftoken, ds_user_id, ig_did, ig_cb, mcd, mid, rur, shbid, shbts, urlgen
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
gcks, gckp, _cX_segmentInfo, cx_profile_timeout, cx_profile_data
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
__gads, id, NID, SID, ANID, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid, _ssum, test_cookie, 1P_JAR, APISID, evid_0046, evid_0046-synced
Trimite
Vezi politica de confidențialitate