Super Bowl: 30 de secunde de publicitate au costat peste 5 milioane de dolari. Shakira și Jennifer Lopez au cântat în pauza meciului

Data publicării:
Pepsi Super Bowl LIV Halftime Show
Foto: Getty Images

În Statele Unite a avut loc cel mai urmărit eveniment sportiv din lume: finala ligii campionatului de fotbal american, cunoscută drept Superbowl. Titlul a fost câştigat de Kansas City, care a învins San Francisco, şi a plecat acasă cu trofeul pentru a doua oară în istoria sa. În pauza meciului disputat la Miami au cântat Jennifer Lopez si Shakira. Şi tot în pauză au rulat cele mai scumpe spoturi publicitare difuzate vreodată.

După meci, președintele Donald Trump a felicitat „marele stat Kansas”, deși trofeul a fost câștigat de echipa din orașul Kansas, statul Missouri.

Super Bowl a fost câștigat de Shakira și Jennifer Lopez, a glumit un ziar american. Cele două, în costume strălucitoare, au oferit showul din pauza meciului. 12 minute cu mult dans și cele mai mari hituri ale celor două staruri pop.

Înaintea spectacolului, Jennifer Lopez a publicat o fotografie ce le înfățișa pe cele două artiste îmbrățișându-se. „Sunt foarte încântată să împart scena cu tine în seara asta Shakira. Hai să-i arătăm lumii ce pot face două fete latine”, a scrie Jennifer Lopez, pe Instagram.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media



Un moment emoționant a fost cel dedicat regretatului baschetbalist Kobe Bryant, a căruit dispariție tragică într-un accident de elicopter a îndurerat întreaga lume a sportului.
Finala campionatului american de fotbal este cel mai urmărit eveniment televizat din Statele Unite. Cu 100 de milioane de oameni în fața ecranului, nu sunt de mirare sumele uriașe investite în publicitate. Iar anul acesta s-a atins un nou record: 5,6 milioane de dolari pentru 30 de secunde de publicitate.

„Anul acesta, la Super Bowl, vedem spoturi publicitare mai lungi ca niciodată.  Dacă 30 de secunde costă peste 5 milioane, o reclamă de 60 de secunde ajunge să coste aproape 11 milioane de dolari. Este o investiție uriașă dar brandurile au fost dispuse să dubleze suma pentru a-și spune povestea. E ceva ce au făcut multe branduri anul acesta”, spune Diana Pearl, analist.

Nici candidații miliardari la prezidențiale nu au ratat momentul. Donald Trump și Michael Bloomberg au cheltuit câte 10 milioane de dolari pentru câte un spot electoral difuzat în timpul meciului.

Editor web: C.T.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Tichete sociale 2025: Pensionarii cu venituri mici pot cere a 13-a pensie. Suma e fixă și se acordă doar la...
Digi FM
Cine e Natalie Puskinova, Miss Earth 2025. Are doar 21 de ani și preocupări lăudabile
Pro FM
Katy Perry pare să vorbească despre despărțirea de Orlando Bloom, într-o piesă lansată recent: „Jur pe...
Film Now
Băiatul lui Michael J. Fox s-a căsătorit. Starul din „Înapoi în viitor” mai are trei fete. Cum își descria...
Adevarul
Imagini virale cu Trump surprins dormind în timpul conferinţei în care un invitat a leşinat lângă el...
Newsweek
Care pensionari iau 625 lei în plus la pensie până la finalul anului? În ce zile intră banii?
Digi FM
Emoție pură! John Lewis schimbă tonul de Crăciun și pune reflectorul pe relația tată - fiu. Noul spot e o...
Digi World
Secretul pentru o omletă perfectă, dezvăluit de un chef cu stea Michelin: „Trei ouă, nu patru și niciodată...
Digi Animal World
Crocodil uriaș, filmat cu un câine în gură într-un canal din Florida: „Cea mai mare teamă s-a adeverit”
Film Now
„Ea este forța care-l ține atât de energic și viu!” Dezvăluiri despre povestea de iubire trăită de Dick Van...
UTV
O mănăstire veche de 400 de ani a fost vândută la prețul unei pizza. Noul proprietar vrea să o transforme...