Live

Detaliile oferite de tahograf în cazul celui mai grav accident rutier de anul acesta. Șoferul TIR-ului nu ar fi adormit la volan

Data actualizării: Data publicării:

Informații noi despre cel mai grav accident rutier de anul acesta, care a avut loc sâmbătă și a lăsat în urmă 10 morți și șase răniți grav. TIR-ul avea 58 de kilometri pe oră în momentul impactului, iar varianta ca șoferul să fi adormit la volan pare tot mai puțin probabilă, mai ales că datele strânse de tahograful ajuns pe mâna specialiștilor din Transporturi arată că, în ultimele zile cel puțin, șoferul respectase timpii de odihnă.

Surse din ministerul Transporturilor vorbesc despre o primă analiză la care a fost supus aparatul tahograf care arată că șoferul ar fi respectat timpii de odihnă. El s-ar fi odihnit în medie 14 ore pe zi. Asta coroborat cu faptul că avea o viteză de aproximativ 58 de kilometri la oră și cu faptul că acesta oprise cu 3 kilometri înainte de locul impactului ar exclude varianta ca șoferul să fi fost obosit și să fi adormit la volan.

Experții iau în calcul fapul că șoferul e posibil să fi fost neatent la momentul impactului, de exemplu să se fi aplecat să ia ceva sau să fi avut o problemă medicală.

10 oameni au murit după ce un tir a spulberat microbuzul în care se aflau. Sorina Pintea, ministrul Sănătății a vorbit luni cu pacienții internați la Floreasca și la Bagdasar Arseni.

Editor web: Cristina Tudor

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Cu câteva zile înainte de uciderea șoferului român de TIR în Belgia, un alt șofer român a fost atacat exact la fel

Polițiștii belgieni au reținut 5 suspecți în cazul șoferului român de TIR, ucis de un capac de canal care a străpuns parbrizul

400.000 de accidente anual în România - doar 10% ajung la poliție. Care sunt soluțiile specialiștilor

România, „campioană” la accidente rutiere în Europa. UNSAR: Sunt cifre duble față de Ungaria, Slovenia, Cehia și chiar Bulgaria

Partenerii noștri